arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

١٣ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/۸ کشته و ۳ مفقودی در حوادث سیلاب کشور

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تخلیه آب از ٣٤٠واحد مسکونی و عملیات رهاسازی ۱۸ خودرو از مسیر سیلاب اشاره کرد و گفت: ۷۵۱ نفر در قالب ١٧٧تیم در این ماموریت ها حضور داشتند. همچنین امدادرسانی در آذربایجان شرقی و غربی برای جستجوی مفقودین ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از هشت فوتی و سه مفقودی در حوادث سیلاب کشور خبر داد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از هشت فوتی و سه مفقودی در حوادث سیلاب کشور خبر داد.مرتضی سلیمی درباره ماموریت های امداد و نجات در حوادث سیل و آبگرفتگی از ٣٠ اردیبهشت تا صبح ٦ خرداد گفت: در ١٣ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، قم، کردستان، گیلان و همدان عملیات امداد و نجات انجام شده است.

وی با اشاره به امداد رسانی به ٨٥ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین افزود: در این مدت امدادرسانی به ٣١٠٠نفر از هموطنان انجام شده و ۱۳۵ نفر اسکان اضطراری یافته اند.

سلیمی همچنین با اشاره به انتقال ۵۴ نفر به مناطق امن تصریح کرد: این حوادث تاکنون ۸ فوتی و ۳ نفر مفقودی داشته است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تخلیه آب از ٣٤٠واحد مسکونی و عملیات رهاسازی ۱۸ خودرو از مسیر سیلاب اشاره کرد و افزود: ۷۵۱ نفر در قالب ١٧٧تیم در این ماموریت ها حضور داشتند. همچنین امدادرسانی در آذربایجان شرقی و غربی برای جستجوی مفقودین ادامه دارد.

منبع: ایلنا

نظرات بینندگان