arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

خبری خوش برای علاقه مندان به کنسول های بازی: «الکسا» و «گوگل اسیستنت» پشتیبان ایکس باکس وان می شوند

خبری خوش برای بازیکنان حرفه ای "ایکس باکس" در راه است. چرا که به نظر می رسد به زودی الکسا و گوگل دستیار و پشتیبان بازیکنان خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبری خوش برای بازیکنان حرفه ای "ایکس باکس" در راه است. چرا که به نظر می رسد به زودی الکسا و گوگل دستیار و پشتیبان بازیکنان خواهند شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، در حال حاضر بازیکنان می توانند بازی های خود را به واسطه "کینکت" و "کورتانا" مدیریت کنند. اما به زودی این امکان توسعه یافته و بازیکنان افزون بر این 2 می توانند روی پشتیبانی گوگل اسیستنت و الکسا نیز حساب باز کنند.


مایکروسافت یکی از اولین آزمایش کنندگان کنترل صدا از طریق دستیارها بود. این شرکت ابتدا از کینکت و سپساز کورتانا استفاده کرد. اما خبرهایی که از شرکت مایکروسافت می رسند حکایت از آن دارند که به زودی ایکس باکس وان از هوش مصنوعی برای کنترل و پشتیبانی استفاده می کند.

این موضوع به طور ضمنی در گزارش روز یکشنبه  ویندوز اعلام شده است. در حال حاضر کاربران می توانند ایکس باکس را از طریق هدست با استفاده از کورتانا کنترل کنند، اما پس از کینکت با توجه به این که  دستیارهای صوتی هوشمند در حال فراگیر شدن هستند، این تغییرات کاملا منطقی است. E3 طی  هفته آینده برگزار می شود، بنابراین ممکن است که مایکروسافت در جریان این مراسم برخی تغییرات مثل تغییر مذکور را رسما اعلام کند.

 

 

نظرات بینندگان