arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

تغییر در پلتفرم های محبوب و خانوادگی گوگل / امکان عضویت کاربران زیر 13 سال / هماهنگی چندین دستگاه هوشمند

گوگل قصد دارد به کاربران کمک کند تا بچه های خود را به سرویس تلفن«Pro Project Fi» اضافه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل قصد دارد به کاربران کمک کند تا بچه های خود را به سرویس تلفن«Pro Project Fi» اضافه کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،قابلیت های گوگل روز به روز افزایش پیدا می کند.اخیرا نیز این شرکت سرویس «Google Project Fi» را برای افزایش ارتباط مجازی  والدین و  کودکانشان معرفی کرده است.

این سرویس می تواند چندین شبکه تلفن همراه و وای فای  را به یک شبکه منحصر به فرد با پوشش بیشتر نسبت به هر یک از سرویس دهنده های استاندارد اختصاص دهد.

درواقع  گوگل  یک مانع دیگر را  که ممکن است شما را از پروژه Fi بازدارد و اجازه ندهد یک برنامه اشتراکی اینترنتی با فرزندان خود داشته باشید، از سر راه برداشته است.

اگرچه پیش از این نیز Project Fi  طرح های خانوادگی را به اشتراک گذاشته بود،اما برخی شرایط خدمات این شرکت به طور سنتی حسابهای گوگل را برای بچه ها در سن 13 سالگی و کمتر محدود می کرد، به این معنی است که کاربر باید به شکل دستی برخی گزینه ها را فعال و یا غیرفعال می کرد . ضمن این که دو پلتفرم  Family Link و Project Fi سازگار نبودند.

اما اکنون تمامی این موارد حل شده و خانواده ها می توانند مدیریت بر محتوای اینترنتی را ارتقا دهند.اخیرا LG G7، LG V35 و Moto G6 نیز به فهرست سنتی ضعیف ترین تعداد گوشی هایی که می توانید با آن استفاده کنید اضافه شده است.

نظرات بینندگان