arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

گوگل لنز به روز رسانی شد / افزایش سرعت ارائه سرویس / ارتباط گسترده تر بین دنیای واقعی و مجازی

گوگل لنز اکنون دارای برنامه  اختصاصی خود در جهت راه اندازی سریع است. برنامه ای که هیچ بار اضافی به سیستم  کاربر تحمیل نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل لنز اکنون دارای برنامه  اختصاصی خود در جهت راه اندازی سریع است. برنامه ای که هیچ بار اضافی به سیستم  کاربر تحمیل نمی کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، گوگل لنز برای راه اندازی سریع سیستم های واقعیت مجازی خود، یک به روزرسانی خاص انجام داده است.این برنام جدید به کاربران سرویسی را ارائه می دهد که ارتباط سریع بین دنیای واقعی و دیجیتال را فراهم می کند.

 این نرم افزار به عنوان یک آیکون راه اندازی سریع برای سرویس، شباهت هایی با برنامه های اولیه گوگل اسیستنت دارد .گوگل لنز، در سال 2017، معرفی شد. محصولی که با کمک دوربین کاربر به سرعت به نوار جستجوی گوگل متصل می شد. برای مثال کاربر می تواند با دوربین خود به یک درخت اشاره کند و  گوگل نیز به کاربر می گوید این درخت از چه نوع و دسته ای است.

یکی از مدیران ارشد گوگل وعده داده که قابلیت های سریع و جدید گوگل لنز، باعث استقبال بالاتر کاربران از این محصول خواهد شد. 

به نظر می رسد که نرم افزار جدید با گوشی هایی که دارای اندروید مارشمالو  یا بالاتر هستند کار می کنند. برخی از کاربران در گوگل پلی گزارش دادند که این قابلیت روی مدل های سامسونگ گلکسی S8 Plus و موتورولا  G5 Plus کار نمیکرد. آنها گزارش هایی دریافت کرده بودند با این مضمون که برنامه  مذکوردر دستگاه هایشان در دسترس نیست.

گوگل اعلام کرده است که مشکلات به زودی حل می شوند، گرچه گوگل لنز در برنامه های دوربین گوشی پیکسل،  LG G7 و سایر دستگاه های برخی شرکت های سازنده تلفن همراه از جمله موتورولا، سونی، نوکیا، وان پلاس و ایسوس ، کار کرده است.

نظرات بینندگان