arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

جانسون در دیدار با نتانیاهو: برجام بهترین راه برای اطمینان یافتن از آینده امن منطقه است

وزیر خارجه انگلیس در دیدار با نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد که انگلیس به همراه فرانسه و آلمان معتقد است که توافق هسته ای با ایران بهترین راه برای اطمینان یافتن از آینده امن منطقه است. جانسون اضافه کرد: ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که ایران به پایبندی به تعهدات خود بر اساس توافق هسته ای ادامه می دهد و کاملا با اسرائیل موافق هستیم که ما باید مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای شویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر خارجه انگلیس در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که انگلیس به همراه فرانسه و آلمان معتقد است که توافق هسته ای با ایران بهترین راه برای اطمینان یافتن از آینده امن منطقه است.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت انگلیس، "بوریس جانسون" وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر انگلیس در لندن دیدار کرد و بر تعهد دولت انگلیس به توافق هسته ای با ایران و نگرانی های این کشور درباره وخیم شدن اوضاع در نوار غزه گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس شلیک موشک به سوی سرزمین های اشغالی را محکوم و بر این موضوع نیز تاکید کرد که باید تحقیق مستقل و شفافی درباره کشته شدن بیش از 120 فلسطینی و مجروح شدن بالغ بر 10 هزار نفر که حدود 4 هزار نفر آن با گلوله جنگی مجروح شده اند انجام شود.

جانسون همچنین بر پایبندی محکم دولت انگلیس به راه حل دو دولت تاکید کرده و اعلام کرد که این راه حل بهترین شیوه برای دستیابی به ثبات و صلح در منطقه است.

وی افزود: انگلیس به همراه فرانسه و آلمان قاطعانه معتقد است که توافق هسته ای با ایران بهترین راه برای اطمینان یافتن از آینده امن منطقه است.

وزیر امور خارجه انگلیس اضافه کرد: ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که ایران به پایبندی به تعهدات خود بر اساس توافق هسته ای ادامه می دهد و کاملا با اسرائیل موافق هستیم که ما باید مانع از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای شویم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ظهر چهارشنبه در آخرین ایستگاه مأموریت ضد برجامی خود پس از برلین و پاریس وارد لندن شد و با نخست‌وزیر انگلیس دیدار کرد.

نظرات بینندگان