arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

ریحانه آرانی تاریخ ساز شد/ کسب اولین مدال یک ورزشکار دختر در رقابت های قهرمانی آسیا

در جریان برگزاری هجدهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا (ژاپن 2018)، ریحانه آرانی موفق شد با ثبت رکورد 55.46 متر ضمن شکستن رکورد ملی پرتاب چکش جوانان ایران به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یابد. آرانی با کسب این مدال به عنوان نخستین ورزشکار دختر مدال آور دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاریخ ساز شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریحانه آرانی تاریخ ساز شد/ کسب اولین مدال یک ورزشکار دختر در رقابت های قهرمانی آسیادر جریان برگزاری هجدهمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا (ژاپن 2018)، ریحانه آرانی موفق شد با ثبت رکورد 55.46 متر ضمن شکستن رکورد ملی پرتاب چکش جوانان ایران به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرانی با کسب این مدال به عنوان نخستین ورزشکار دختر مدال آور دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تاریخ ساز شد.

ورزشکاری از چین با رکورد 65.00 متر به عنوان قهرمانی رسید و پرتابگر دیگری از چین با پرتابی به طول 56.40 متر به نایب قهرمانی رسید. ورزشکارانی از ژاپن و قطر نیز عنوان های چهارم تا پنجم را کسب کردند.

در جریان این مسابقات رضا کفایتی دیگر نماینده ایران در ماده ۱۰۰ متر دهگانه رقابت کرد و رکورد ١١.٣٥ ثانیه را ثبت کرد. او با این رکورد تاکنون در جایگاه هفتم قرار گرفته است. او از این ماده ٧٨٤ امتیاز کسب کرد.

نظرات بینندگان