arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

فیسبوک روی صنعت بازی متمرکز می شود / توسعه پلتفرم های ویژه بازی آنلاین

فیسبوک تصمیم دارد ویژگی های جدیدی برای جریان بازی های ویدئویی اضافه کند. درواقع این شبکه اجتماعی برنامه هایی برای کمک به بازی سازان دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک تصمیم دارد ویژگی های جدیدی برای جریان بازی های ویدئویی اضافه کند. درواقع این شبکه اجتماعی برنامه هایی برای کمک به بازی سازان دارد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،پورتال جدید بازی های فیس بوک دارای بخش های سازندگان، رقابت ها و محتواهایی از حوادث صنعت بازی است.

این ویژگی جدید با هدف اصلی جذب پخش کننده های ویدئویی و بازیکنانی است که دوست دارند دیگران را نیز به تماشای بازی آنلاین خود دعوت کنند.

فضای جدید، که در« fb.gg » موجود است، به طرفداران بازی ویدئویی بر اساس سازندگان و بازی هایی که دنبال می کنند، صفحاتی را که احتمالا دوست دارند و گروههایی که به آن تعلق دارند، به سرعت مرفی می کند. پورتال بازی نیز از ایجاد کنندگان، رقبا و محتواهای مختلف صنعت بازی پشتیبانی می کند.

 فیس بوک پیش از این نیز یک قابلیت را آزموده بود که در آن بازیکنان در سراسر جهان به نبرد با یکدیگر می پرداختند. Esports در سال 2016 بیش از 450 میلیون دلار ارزش داشت و این تعداد به سرعت در حال افزایش است تا جایی که انتظار می رود این صنعت طی  سال آینده 1 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

فیسبوک یک برنامه جدید را نیز  را راه اندازی کرده است که به شروع کارهای تبلیغاتی کمک می کند تا از اشتراک هواداران درآمد کسب کنند. فیسبوک در روز پنجشنبه اعلام کرد: "ما می خواهیم سازندگان بازی های در حال ظهور اطلاعات و پشتیبانی لازم را بدست آورند تا بتوانند به راحتی رشد کنند و بر ایجاد محتوای عالی تمرکز کنند."

 

نظرات بینندگان