arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در سپاه: برخی خود را دلسوزتر از رهبری می‌دانند؛ مردم هوشیار باشند تا فریب نخورند / آل سعود برای اعتراضات سال گذشته ایران سرمایه‌گذاری زیادی کرده بود / سنگ های انتفاضه تبدیل به موشک شده

نماینده ولی فقیه در سپاه با یادآوری اینکه روزگاری اسرائیلی ها شعار از نیل تا فرات سر می دادند، افزود: اکنون مرگ تدریجی رژیم اشغالگر قدس فرا رسیده، به همین دلیل این رژیم اکنون به دنبال همپیمانی با رژیم آل سعود است. حاجی صادقی تصریح کرد: امروز چنانچه رژیم اشغالگر قدس یک نفر از رزمندگان جبهه مقاومت را بزند، 10 نفر از این رژیم نابود خواهند شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: امروز سنگ های قیام انتفاضه فلسطین به موشک تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: این موشک ها به راحتی از گنبد آهنین رژیم اشغالگر قدس عبور و مراکز نظامی آنها را نابود می کند.
وی با یادآوری اینکه روزگاری اسرائیلی ها شعار از نیل تا فرات سر می دادند، افزود: اکنون مرگ تدریجی رژیم اشغالگر قدس فرا رسیده، به همین دلیل این رژیم اکنون به دنبال همپیمانی با رژیم آل سعود است.
حاجی صادقی تصریح کرد: امروز چنانچه رژیم اشغالگر قدس یک نفر از رزمندگان جبهه مقاومت را بزند، 10 نفر از این رژیم نابود خواهند شد.
به گفته وی، رژیم اشغالگر قدس دارای 2 دوره تاریخی است که دوره نخست از سال 1948میلادی تا 1957بود که در این دوره رژیم اشغالگر قدس بیشترین پیشروی را داشت و توانست اعراب را شکست دهد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دوره دوم تاریخ رژیم اشغالگر قدس، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که در این دوره تضعیف و ذلت اسرائیل آغاز شد.
به گفته وی، رژیم اشغالگر قدس که روزگاری شعار از نیل تا فرات را می داد، اکنون در به در، در کشورهای اروپایی به راه افتاده و اعلام می کند که ایران می خواهد اسرائیل را نابود کند.
حاجی صادقی یادآور شد: توطئه انتقال سفارتخانه آمریکا در رژیم اشتغال قدس به مسجد الاقصی برای این بود که ماهیت در حال نابودی اسرائیل از بین نرود.
وی تصریح کرد: چرا برخی نمی خواهند درک کنند که انقلاب اسلامی ایران کمر استکبار را شکسته است و خاکریزهای مقاومت از خرمشهر به مرزهای رژیم اشغالگر قدس رسیده است.
حاجی صادقی افزود: امروز سنگر مقاومت ملت ایران در برابر جبهه کفر و استکبار در سوریه و عراق است و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که سنگر ایستادگی در برابر دشمن را به مرزهای رژیم اشغالگر قدس رسانده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رژیم آل سعود برای اغتشاشات سال گذشته در ایران سرمایه گذاری زیادی کرده و به دنبال توطئه های شوم خود است.
وی تصریح کرد: استکبار می خواست به واسطه داعش جنگ را به داخل مرزهای ایران بکشاند، اما موفق نشد و سنگر مبارزه با تروریسم در خاک سوریه و عراق برپا شد.
به گفته وی، دشمن اگر کوچکترین تهدیدی علیه ایران بکند تمامی اهداف نظامی دشمن در هر جای جهان باشد مورد توجه ایران قرار خواهد گرفت.
وی یادآورد شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن یک ضربه به ایران بزند بدون شک بیش از 10 ضربه خواهد خورد.
حاجی صادقی بیان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی ایران موشک هایی را برای دشمنان در تمام نقاط جهان آماده دارند که اگر روزی رهبری فرمان دهند، تمام مراکز نظامی دشمن را در فرصت کوتاهی منهدم کنند.
به گفته وی، یکی از توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا اقتدار زدایی از ایران است اما این توطئه شوم استکبار جهانی راه به جایی نخواهد برد و با کوچکترین تهدیدی از سوی دشمن، پاسخ کوبنده ای از ایران دریافت خواهند کرد.
وی افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان بیدار هستند و یکی از این فتنه های دشمنان، تحریم ها و فشارهای اقتصادی است تا مردم را از انقلاب خسته کنند.
به گفته حاجی صادقی، بهترین راهکار برای مقابله با فتنه دشمن، توجه به ظرفیت و توان داخلی و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری است.
وی افزود: دشمن، فتنه نفاق و دو رویی را دنبال می کند تا در بین مردم تردید ایجاد کند و مردم در این زمینه باید هوشیار باشند که شعارهای برخی از افراد که خود را دلسوزتر از رهبری می دانند، آنها را فریب ندهد.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد با صدور قطعنامه ای خواستار محاکمه سران رژیم کودک کش اسرائیل شدند.

نظرات بینندگان