arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

سردار نقدی: برای حرکت رو به جلو، راهی جز نابودی اسرائیل و آمریکا نداریم

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه کسی که مومنان را یاری نکند نمی‌تواند ادعای مسلمانی کند، گفت: شرط اسلامیت دفاع از مظلوم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه کسی که مومنان را یاری نکند نمی‌تواند ادعای مسلمانی کند، گفت: شرط اسلامیت دفاع از مظلوم است.

به گزارش ایسنا ، سردار محمدرضا نقدی در جمع راهپیمایان روز قدس در بیرجند اظهار کرد: آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نکرده و این امر باید برای ما عبرت شود.

وی افزود: باید در صحنه بایستیم و راه انقلاب اسلامی را که چهل سال با قدرت پیش رفتیم مقتدرانه ادامه دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: آمریکا در حمله به ویتام 5 میلیون نفر از مردم بی گناه را کشت و شاه ایران در این جنگ بدون نظر و اختیار ملت شرکت داشت.

نقدی ادامه داد: در سال 56 که آخرین آمار از لانه جاسوسی است حقوق مستشاران آمریکا 17 میلیارد دلار و بودجه نظامی ایران 14 میلیارد لار بوده است.

وی افزود: بودجه نظامی آمریکا 700 میلیارد دلار است اما شش میلیون کارتن خواب و 40 میلیون نفر فقیر مطلق در آن زندگی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران راه خود را شناخته و پیروزی‌های پی در پی نشان از بصیرت و آگاهی مردم دارد.

نقدی ادامه داد: تمام اقدامات دشمن از ضعف آنان است؛ چرا که به آخر خط رسیده‌اند و به همین علت به انواع توطئه‌ها متوسل می‌شوند.

نقدی با بیان اینکه نصرت الهی ملت ایران را در دنیا عزت داده است، تصریح کرد: آرمان انقلابی اسلامی آزادی بشریت است.

وی افزود: امام راحل فرمود تا ظلم وجود دارد مبارزه است و تا مبارزه است ما هم هستیم و تا زمانی که طاغوت است نمی‌گذارد ملت‌ها به آزادی برسند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی بیدار هستند و امنیت کشور را تامین می‌کنند.

نقدی با بیان اینکه دشمن با برنامه‌های مختلف می‌خواهد جلوی ایستادگی و مقاومت ملت ایران را بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم حرکت رو به جلو داشته باشیم راهی جز نابودی اسرائیل و آمریکا نداریم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که به آمریکا اعتماد نکنید و مذاکره و برجام آزمایش بزرگی برای تثبیت سخنان رهبری بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: حضور در مقاومت و دفاع از مظلومان تکلیف هر روز ملت ایران اسلامی است.

نقدی با بیان اینکه شرط اینکه به گفته مقام معظم رهبری نماز را در قدس بخوانیم مقاومت است، یادآور شد: اسرائیل نابود می شود و بزودی در قدس نماز خواهیم خواند.

نظرات بینندگان