arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

فیلم/ پناهنده سوری تولیدات لوکس خود را وارد بازار فرانسه کرد

دانیال عیسی موفق شده است که برند تجاری خود را بخوبی معرفی کند و کفش‌های کتانی لوکس خود را به ثروتمندان پاریس و هالیوود بفروشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هنگامی که دانیال عیسی، طراح ۳۰ سالۀ سوری مجبور به ترک سوریه و اقامت در فرانسه شد، آینده‌ای ناروشن مقابل خود می‌دید.

او در سال ۲۰۱۴ میلادی قدم به خاک اروپا گذاشت و در حالی رهسپار فرانسه شد که نه این کشور را به درستی می‌شناخت و نه مردم آن را؛ اما در نهایت موفق شد برند تجاری خود را بخوبی در این سوی جهان معرفی کند و کفش‌های کتانی لوکس خود را به ثروتمندان پاریس و هالیوود بفروشد.

زادگاه دانیال عیسی شهر حمص سوریه است و مشوق او برای ورود به این حرفه مادربزرگش بوده که خیاطی و برش را نیز به او آموخته است؛ آنهم در حالی که تمام خانواده مخالف این کار او بودند و مد را حرفه‌ای مختص زنان و محدود به طراحی لباس برای زنان می‌دانستند.

دانیال عیسی درنهایت در دمشق در رشته مد تحصیل کرده و کارگاه و فروشگاه خود را نیز در پایتخت سوریه دایر می‌کند. اما با آغاز درگیری‌های داخلی مجبور می‌شود که آرزوی کار در این حرفه در سرزمین مادریش را رها کند و در شهر لیل در شمال فرانسه ساکن شود. او می‌گوید که ترک دمشق و رها کردن سرمایه گذاری که در آنجا انجام داده بود، برای او خیلی سخت بوده است.

کفش‌های کتانی‌ طراحی شده توسط او هم اکنون در فروشگاه‌های مختلفی در بورلی هیلز، پاریس و همچنین جزیرۀ کورس فرانسه به فروش می‌رسند و بازیگرانی همچون ووپی گلدبرگ از هالیوود خریدار کفش‌های او هستند. دانیال عیسی امیدوار است که تا دو هفته دیگر، اولین فروشگاه خود را نیز افتتاح کند.

بهای کفش‌های دست‌دوز ساده اما شیک طراحی شده توسط او حدود ۳۳۰ یورو (۳۹۰ دلار) است؛ کفش‌هایی که همواره کلماتی امیدبخش مانند آزادی، بوسه و صلح روی آنها نقش بسته است.

نظرات بینندگان