arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

رسولی: گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری تا قبل از پانزدهم هر ماه به شورا ارائه شود

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش‌های درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران پیش از پانزدهم هر ماه به شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش‌های درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران پیش از پانزدهم هر ماه به شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حسن رسولی در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، گفت: نهم خرداد ماه سال جاری نخستین جلسه مجمع امید با حضور مهندس بادامچی، آقای خلیل آبادی و معتمدین محله منطقه 10 برگزار شد که در این جلسه مسئله پارکینگ‌ها به عنوان مسئله اصلی در این منطقه و نیاز شهروندان مطرح شد که امیدواریم شهردار منطقه با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط برای مجریان پارکینگ‌های عمومی در این منطقه به صورت مجزا سند مالکیت صادر کند.

وی افزود: در خیابان امام خمینی (ره) حدود سه تقاطع مردم را آزار می‌دهد که نیاز است آقای پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این منطقه حضور پیدا کنند و نسبت به تعیین تکلیف این تقاطع‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین ورودی و خروجی محله بریانک از بزرگراه نواب مشکلات جدی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم برگزاری جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تطبیق طرح تفصیلی شهر تهران در منطقه 10، گفت: موانع بسیاری در مسیر تطبیق طرح تفصیلی در منطقه 10 وجود دارد که در صورت دعوت کمیسیون شهرسازی و معماری شورا در خصوص تشریح این موانع توضیحات لازم را ارائه خواهم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: پهنه پشتی بزرگراه نواب به منطقه ناپایدار شهری تبدیل شده و محلی برای تجمع برخی عناصر ناباب شده است که همین مسئله مشکلاتی را برای اهالی ایجاد کرده است. لذا نیاز است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.

رسولی خطاب به شهردار تهران نیز گفت: در اجرای ماده 79 قانون شهرداری‌ها به عنوان خزانه دار شورا این مسئولیت بر عهده من گذاشته شده تا گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری را دریافت کنم اما با توجه به پیگیری‌های بنده و آقای مکارم تا کنون تنها گزارش فروردین ماه دریافت شده لذا نیاز است با توجه به نظم و انضباطی که از آقای افشانی سراغ داریم این گزارش‌ها قبل از پانزدهم هر ماه به شورای شهر تهران ارائه شود.

نظرات بینندگان