arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۰۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

محسن غرویان: معنای فینگیلی آمریکا، جینگیلی اسرائیل را نمی‌فهمم

غرویان، مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به دست داشتن جریانات سیاسی مخالف دولت در حاشیه‎سازی‎های راهپیمایی روز قدس، گفت: اینها می‎خواهد با ایجاد آشوب و بلبشو، اختلافات را استمرار داده و دامن زنند. آقای صالحی و دولت هم نباید خیلی به این حاشیه‎ها بپردزاند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

محسن غرویان با اشاره به دست داشتن جریانات سیاسی مخالف دولت در حاشیه‎سازی‎های راهپیمایی روز قدس، گفت: اینها می‎خواهد با ایجاد آشوب و بلبشو، اختلافات را استمرار داده و دامن زنند. آقای صالحی و دولت هم نباید خیلی به این حاشیه‎ها بپردزاند.

محسن غرویان مدرس حوزه علمیه قم به شعار نامتعارف «فینگیلی آمریکا ، جینگیلی اسرائیل» واکنش نشان داد و گفت: من خبر را خواندم نمی‌فهم اما واقعا نمی‌فهمم معنای این کلمات چیست. اقلیتی که چندان به چشم نمی‌آیند این رویکرد را دارند اما نتیجه اقدامات آن ها در فضای مجازی منعکس می‌شود و پیامدهای منفی بسیاری دارد.

وی اما توهین به علی اکبر صالحی را مهم‌ترین حاشیه راهپیمایی روز قدس دانست و گفت: به نظر من این حرکات اصلا بر اساس عقلانیت نیست و می‌توان آن را حرکات غیرحکیمانه در این شرایط فعلی توصیف کرد. انعکاس جهانی این حرکات خوب نیست. این رفتارها در عرصه داخلی نیز آثار منفی دارد و آرامش جامعه را برهم میزند.

به گفته وی، این اقدامات نشانگر اقدامات برخی گروه ها برای برهم زدن مسیر درست و عالمانه مذاکرات و برجام است. این گروه می خواهند که مسیر آنطور که مسئولاین نظام طرح و تعریف کرده اند طی نشود و هدفشان منحرف کردن مسیر درست دیپلماتیک ما برای حل مسائل بین المللی است.

وی در پاسخ به اینکه بهترین واکنش دولت به این نوع برخوردها چیست، گفت: دولتمردان ما همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مسیر خود را بروند و این ها تاثیری ندارد. قطعا این ها قصد حاشیه سازی برای دولت دارند و من فکر میکنم آقای صالحی هم نباید خیلی به این حاشیه ها بپردزاند. البته ایشان حق دارند که مساله را پیگیری کنند اما این درگیر شدن با حاشیه ها دولت را اهداف بزرگ و کلان خود دور می‌کند.

منبع : نامه نیوز 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
مگه دیگران میفهمند!!؟
نظرات بینندگان