arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

دایی: بازیکنانی که ما میخواستیم را استقلال و سپاهان گرفتند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شرایط مالی خیلی خوبی نداریم و زودتر از این‌ها نیز نتوانستیم بازیکن بگیریم. باید از درویش تشکر کنم که در روزهای اخیر توانستیم سه بازیکن جذب کنیم. البته از مدت‌ها قبل دوست داشتیم با بازیکنان مدنظر به توافق برسیم، اما آنها به دلیل بلاتکلیفی ما جذب تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان شدند. خدا را شکر می‌کنم سه بازیکن خوب جذب کردیم و امیدوارم اکثر بازیکنان خوب خود را نیز حفظ کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دایی: بازیکنانی که ما میخواستیم را استقلال و سپاهان گرفتند

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در حاشیه نخستین تمرین تیمش در میان خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد:

 

 غیر رسمی تمرینات را شروع کردیم

تیم های دیگر هم هستند که تمریناتشان را شروع کرده اند مثل سپیدرود. به صورت غیر رسمی بازیکنان ما تمرینات را شروع کرده بودند. ما برای اینکه وقت کافی برای بدنسازی داشته باشیم تمرینات را زودتر آغاز کردیم.در حال حاضر نیز برخی بازیکنان که با ما قرارداد دارند همراه‌مان نیستند و برخی بازیکنان نیز در اردوی تیم امید حضور دارند.

 

بازیکنان مدنظر ما جذب تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان شدند 

شرایط مالی خیلی خوبی نداریم و زودتر از این‌ها نیز نتوانستیم بازیکن بگیریم. باید از درویش تشکر کنم که در روزهای اخیر توانستیم سه بازیکن جذب کنیم. البته از مدت‌ها قبل دوست داشتیم با بازیکنان مدنظر به توافق برسیم، اما آنها به دلیل بلاتکلیفی ما جذب تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان شدند. خدا را شکر می‌کنم سه بازیکن خوب جذب کردیم و امیدوارم اکثر بازیکنان خوب خود را نیز حفظ کنیم.

نظرات بینندگان