arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

کفاشیان: شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی را داریم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در آمادگی خوبی قرار دارد، اظهار داشت که ایران تیم بدون شانس نیست و می تواند به دور بعدی جام جهانی صعود کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در آمادگی خوبی قرار دارد، اظهار داشت که ایران تیم بدون شانس نیست و می تواند به دور بعدی جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان که در اردوی تیم ملی به سر می برد در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تیم ملی خوب است، اطمینان دارم ملی پوشان کشورمان تا پیش از آغاز رقابت ها ، به آمادگی مطلوب می رسند.
کفاشیان ترکیب تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سه بازیکن ایران در لیگ برتر روسیه بازی می کنند ضمن اینکه روحیه بازیکن‌های تیم ملی بالاست و همه بازیکنان به فکر موفقیت تیم ملی هستند.
کفاشیان در ادامه با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در گروه دشواری قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این گروه نمایندگان قوی ترین تیم ها در قاره های خود شرکت دارند اما این نکته را نباید از نظر دور داشت که ایران نیز یکی از قوی ترین تیم های آسیا محسوب می شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی توانایی صعود از گروه خود را دارد، افزود: معتقدم ما بدون شانس نیستیم، بازی با ما برای همه تیم ها دشوار است.
وی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که از گروه صعود کنیم، بازی با مراکش برای تیم ملی مهم است و پس از آن نیز باید ببینیم چه خواهد شد.
مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 به میزبانی روسیه از 24 خرداد در 11 شهر و 12 ورزشگاه، آغاز می شود.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه شده است.
ایران در نخستین دیدار خود 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران کریستیانو رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته جاری 15 خردادماه به عنوان نخستین تیم جام جهانی وارد روسیه شد و در کمپ لوکوموتیو در فاصله 30 کیلومتری غرب مسکو استقرار یافت.

نظرات بینندگان