arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

ارتش اسرائیل: جنگ با غزه هنوز تمام نشده

«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با تهدید سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که جنگ با غزه هنوز تمام نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«گادی آیزنکوت» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با تهدید سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که جنگ با غزه هنوز تمام نشده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری عربی 21، گادی آیزنکوت افزود: تا زمانی که سربازان ما در اسارت حماس هستند جنگ با غزه پایان نیافته است.
وی با بیان اینکه مرزهای جنوبی این رژیم با چالش های زیادی مواجه است گفت: طی هفته های گذشته فرماندهی محور جنوب با حملاتی مواجه شد و برای حمایت و برقراری امنیت اسرائیلی ها اقدام به مقابله با این حملات کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: در حالی که حماس برای نقض حریم اسرائیل تلاش می کند و از طریق آشوب و خشونت عملیات علیه ما را تشویق می کند، سربازان و افسران این رژیم سپر بازدارنده به شمار می آیند.
از سوی دیگر «هرتسی لیوی» فرمانده جدید محور عملیاتی جنوب رژیم صهیونیستی گفت: محور جنوب با چالش های زیادی از جمله تظاهرات و پرتاپ موشک به مناطق هم مرز با غزه رو به رو است.
وی گفت: با گذشت چهار سال از عملیات صخره سخت (2014) هنوز ماموریت پایان نیافته و پس از بازگرداندن پیکر شاؤول آرون و هدار گولدین و خاکسپاری آن ها این اتفاق خواهد افتاد.
رژیم صهیونیستی سال 2014 از اسارت دو تن از سربازان این رژیم به نام های شاؤول آرون و هدار گولدین در مرزهای جنوبی سرزمین های اشغالی با غزه توسط حماس خبر داده بود.
طی هفته های گذشته با گسترش تنش ها میان حماس و رژیم صهیونیستی، تهدیدات این رژیم نیز علیه سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز افزایش یافته است.
پیش تر «گلعاد آرادان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بر لزوم بازگشت به سیاست ترور رهبران حماس در غزه تاکید کرده بود.

نظرات بینندگان