arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

بارش باران در ۷ استان / احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی معابر

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران عصرگاهی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این مناطق احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر نیز وجود دارد. احد وظیفه تصریح کرد: امروز و فردا در تهران نیز انتظار داریم در بخش‌های شمالی شاهد افزایش ابر‌ها باشیم البته فردا در ساعات عصرگاهی و اوایل شب رشد ابر‌ها در این مناطق بیشتر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران عصرگاهی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این مناطق احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

احد وظیفه در گفت: وگو با ایلنا با بیان اینکه درباره آخرین وضعیت جوی در نقاط مختلف کشور گفت: برای امروز (دوشنبه) و روز سه شنبه بارش باران در برخی نقاط کشور پیش بینی می‌شود. این بارش‌ها به ویژه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، تهران، قزوین، البرز و شمال سمنان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها عمدتا عصرگاهی یا در اوایل شب اتفاق می‌افتد و به صورت رگبار پراکنده است، ادامه داد: روز سه شنبه شدت این بارش‌ها بیشتراست و احتمال سیلاب و آب گرفتگی معابر و همچنین رعد و برق و آذرخش وجود دارد. این بارش‌ها در برخی نقاط مانند استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) بارش‌هایی در ارتفاعات مناطق شمالی کشور گزارش شده است، البته این بارش‌ها در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نقاط ساحلی مناطق شمالی کشور از جمله مناطق شرقی استان مازندران و استان گلستان به صورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: امروز و فردا در تهران نیز انتظار داریم در بخش‌های شمالی شاهد افزایش ابر‌ها باشیم البته فردا در ساعات عصرگاهی و اوایل شب رشد ابر‌ها در این مناطق بیشتر خواهد شد.

نظرات بینندگان