arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

طعنه سخنگوی وزارت خارجه به دلواپسان: مگر شرکتی در ایران وجود داشت که برود!

بهرام قاسمی گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام برخی شرکت ها که در ایالات متحده سهام دارند با مشکل مواجه خواهند شد. هر شرکت با شرکت دیگری متفاوت است. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اقداماتی در پیش است. طرف ایرانی هم طبق قرارداد با شرکت های خارجی برخورد خداهد کرد. وزارت خارجه هم در کنار دستگاه های اقتصادی خواهد بود و در صورت نیاز اقدام خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی وزارت امورخارجه در طعنه ای سنگین به دلواپسان گفت: مگر شرکتی در ایران وجود داشت که بخواهد برود! بعد از برجام شنیدم که هیچ کشوری در ایران کار نمی کند و برجام دستاوردی نداشته است.

به گزارش برنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره خروج برخی از شرکت ها پس از برجام گفت: مگر شرکتی در ایران وجود داشت که بخواهد برود! بعد از برجام شنیدم که هیچ کشوری در ایران کار نمی کند و برجام دستاوردی نداشته است. پس شرکت ها بودند و می خواهند ترک کنند. اینکه این شرکت ها چه مواضعی اتخاذ کنند زود است.

بعد از خروج آمریکا از برجام برخی شرکت ها که در ایالات متحده سهام دارند با مشکل مواجه خواهند شد. هر شرکت با شرکت دیگری متفاوت است. باید صبر کنیم تا ببینیم چه اقداماتی در پیش است. طرف ایرانی هم طبق قرارداد با شرکت های خارجی برخورد خداهد کرد. وزارت خارجه هم در کنار دستگاه های اقتصادی خواهد بود و در صورت نیاز اقدام خواهیم کرد.

نظرات بینندگان