arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

بر اساس یک ادعای تایید نشده: موبایل سامسونگ خودرو نیسان را به آتش کشید

یک زن آمریکایی مدعی شده که تلفن همراهش در خودرو آتش گرفته و این آتش به سرعت به سراسر خودرو نفوذ کرده است. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک زن آمریکایی مدعی شده که تلفن همراهش در خودرو آتش گرفته و این آتش به سرعت به سراسر خودرو نفوذ کرده است. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ای بی سی نیوز، سامسونگ هنوز این خبر را تایید نکرده و در خصوص جزئیات نیز اطلاعات چندانی در دست نیست.

این زن که از اهالی دیترویت است می گوید که آتش سوزی اتوموبیلش را نابود کرده و این یکی از عجیب ترین اتفاقاتی است که در کل دوران زندگی خود تجربه کرده است.

وی در جریان مصاحبه با رسانه ها گفت؛ من از گوشه چشمم و به شکل کاملا ناگهانی متوجه یک جرقه شدم و سپس آتش به همه جای ماشینم نفوذ کرد. این بسیار وحشناک بود و من از شدت ترس خشکم زده بود. 

 او ادعا کرده که 2 گوشی سامسونگ داشته که هر 2 را در یک محل قرار داده، اما ناگهان یکی از 2 گوشی آتش گرفته است.مدل های این دو گوشی نیز سامسونگ گلکسی s4  و s8  بوده . 

 وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: این اتفاق به اندازه ای با سرعت رخ  داد که من فقط موفق شدم خود را از خودرو به بیرون پرتاب کنم.

پیش از این نیز با توجه به ماجراهای متعددی که برای گوشی های سامسونگ رخ داده بود، استفاده از این گوشی ها حتی در هواپیما نیز ممنوع شده بود.

سخنگوی سامسونگ در یک بیانیه کوتاه در این خصوص گفته:

ما در برابر کیفیت و ایمنی میلیون ها گوشی سامسونگ در ایالات متحده مسئولیم. ما مشتاق تحقیق کامل در مورد این موضوع هستیم و تا زمانی که بتوانیم تمام شواهد را بررسی کنیم غیر ممکن است که علت واقعی حادثه را تعیین کنیم ."

 

نظرات بینندگان