arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

ترابی: فعلاً تمرکزم روی جام جهانی است و با تیمی مذاکره نکرده‌ام/ مصدومیتم جدی نبود

مهدی ترابی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خدا رو شکر دیدارهای دوستانه اخیر خیلی به ما کمک کرد. می‌توانیم از تجربه این بازی‌ها برای دیدار با مراکش استفاده کنیم و بازی خیلی خوبی را داشته باشیم و در روز عید فطر، یک شیرینی به مردم بدهیم. او درباره مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نیست. کمی درد داشتم که کی‌روش گفت بهتر است استراحت کنم. خوشبختانه امروز نیز با تیم تمرین می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترابی: فعلاً تمرکزم روی جام جهانی است و با تیمی مذاکره نکرده‌ام/ مصدومیتم جدی نبودمهدی ترابی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خدا رو شکر دیدارهای دوستانه اخیر خیلی به ما کمک کرد. می‌توانیم از تجربه این بازی‌ها برای دیدار با مراکش استفاده کنیم و بازی خیلی خوبی را داشته باشیم و در روز عید فطر، یک شیرینی به مردم بدهیم.

او درباره مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نیست. کمی درد داشتم که کی‌روش گفت بهتر است استراحت کنم. خوشبختانه امروز نیز با تیم تمرین می‌کنم.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا شانس بازی در جام جهانی دارد و همچنین احتمال انتقالش به تیم‌های اروپایی گفت: خدا را شکر می‌کنم در لیست نهایی قرار گرفتم. قطعاً کارلوس کی‌روش بازی‌های امثال من را که در لیگ برتر ایران حضور داشتیم، خیلی خوب دنبال کرده و من هم توانستم از لیگ ایران درون لیست تیم ملی قرار بگیرم. قطعاً همه تلاشم را می‌کنم که اگر قسمت شد که به میدان بروم و بهترین عملکردم را داشته باشم تا ان‌شاءالله سال دیگر بتوانم جایی باشم که به فوتبالم کمک کنم.

ترابی در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره‌ای هم داشته است یا نه، عنوان کرد: فعلاً تمرکزم روی جام جهانی است و با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام.

نظرات بینندگان