arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه جدید فیسبوک برای آیفون تا ادعای انفجار سامسونگ

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

فیسبوک گزینه های زبان عربی را به آیفون اضافه می کند. افزون بر این، به زودی گزینه مذکور را به نسخه دسکتاپ و اندروید نیز می افزاید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک زن آمریکایی مدعی شده که تلفن همراهش در خودرو آتش گرفته و این آتش به سرعت به سراسر خودرو نفوذ کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بیت کوین پس از خبرهایی که در مورد یک مبادله خطا در کره جنوبی مطرح شد تا 10 درصد افت را تجربه کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های اوبر و لیفت در حوزه خودروهای خودران با یکدیگر مسابقه گذاشته اند. این رقابت نزدیک با گذشت زمان هر لحظه جدی تر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستبند هوشمند و جدید شیائومی موسوم به Xiaomi Mi Band 3  با قیمت 30 دلار به فروش می رسد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از مهندسین اسبق گوگل که اکنون در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کند اخیرا در قالب یک یادداشت اینترنتی در خصوص مسائلی قابل توجه و تفاوت کار در یک اداره رسمی مثل گوگل و کار در عرصه ارزهای دیجیتال سخن گفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تهویه مطبوع قابل حمل موسوم به « Hisense Hi-Smart» محصولی منحصر به فرد است که به سهولت قابل حمل و انتقال است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران ایالات متحده موفق شدند سیستمی را طراحی کنند که می تواند با پرینت سه بعدی گرفتن بیماری های افراد یا انواع تومورهاد را پیش از جراحی شناسایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان