arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

تذکر فراهانی درباره عدم تعیین تکلیف پروژه زیرگذر استاد معین

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از عدم تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح استاد معین گلایه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از عدم تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح استاد معین گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود به موضوع پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان آزادی و استاد معین اشاره کرد و گفت: عدم تعریف دقیق پروژه‌ها بدون توجه به مطالعات و پیوست‌ها قطعا زمینه ساز بروز مشکلات و معضلات برای شهر می‌شود که در زندگی مردم و همچنین منابع مالی شهرداری اختلال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه با عدم تأمین منابع مالی به موقع پروژه‌ها و توقف عملیات عمرانی، این بحران‌ها تشدید می‌شود، گفت: آبان ماه سال گذشته بود که در حین بازدید از منطقه 9 شهروندان گلایه‌ها و شکایات زیادی از کارگاه پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین داشتند. چرا که موجب بروز مشکلات در زندگی آنها شده بود و من موضوع را به معاون مربوطه منتقل کردم.

فراهانی با بیان اینکه در بررسی و تصویب بودجه 97 مبلغ 100 میلیارد ریال به عنوان اعتبار این پروژه پیش بینی و تصویب شده بود، گفت: مطمئنا اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود ما شاهد حوادث اسف بارتری از بلعیده شدن یک کامیون خاک و نخاله در مجاورت این پروژه خواهیم بود و امیدواریم با پیگیری شهردار تهران شاهد اجرای به موقع پروژه‌ها و تعیین تکلیف این پروژه و ایمن سازی دقیق آن باشیم.

نظرات بینندگان