arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

اسنپ چت به روز رسانی می شود / امکان حذف پیام های ناخواسته

اسنپ چت یک به روز رسانی جدید ارائه داد این به روز رسانی کمک می کند کاربران امکان حذف پیام ارسال شده را داشته باشند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسنپ چت یک به روز رسانی جدید ارائه داد این به روز رسانی کمک می کند کاربران امکان حذف پیام ارسال شده را داشته باشند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از نیوزویک، اسنپ چت تصمیم گرفته در به روز رسانی جدید خود امکان حذف پیام ارسال شده را فراهم کند.
برای مثال هنگامی که کاربر پیامی را ارسال می کند و سپس پشیمان می شود، می تواند با کمک اسنپ چت، پیام مذکور را حذف کند.  قرار است طی چند هفته آینده کاربران سراسر جهان این ویژگی را دریافت کنند.

بخش مثبت تر این به روز رسانی این خواهد بود که کاربران حتی می توانند پیام هایی را که در چت های گروهی نیز ارسال شده پاک کنند و به سرعت اقدام به حذف این پیام ها کنند.

البته شایان ذکر است احتمالا پیام های فرستاده شده ای که توسط گیرنده مشاهده شده اند به این به روزرسانی مرتبط نمی شوند و تنها می توان پیام های دیده نشده را از چرخه خارج کرد.

اسنپ چت به روز رسانی می شود / امکان حذف پیام های ناخواسته

اما برای دسترسی به این قابلیت دقیقا باید چه مراحلی را انجام داد؟نخست باید کاربران برنامه خود را به روزرسانی کنند تا مطمئن شوند که می توانند از این سیستم جدید استفاده کنند، سپس لازم است کاربران  هر خبری را که مایل به حذفش هستند بسیار سریع شناسایی کرده و تصمیم بگیرند. چرا که با گذشت زمان و مشاهده پیام توسط کاربران نمی توان به راحتی اقدام به حذف پیام کرد.

البته در چت های گروهی وقتی کاربر اقدام به حذف یک پیام می کند بقیه متوجه می شوند که او یک پیام را حذف کرده است ،اما نمی توانند ببینند این پیام دقیقا چیست. این به روز رسانی  را می توان نتیجه درخواست های مکرر کاربران دانست.

 

نظرات بینندگان