arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

سکه کمی آرام گرفت/ قیمت تمام بهار به 2 میلیون و 482 هزار تومان رسید

بازار طلا و سکه دیروز ساعات پرالتهابی را پشت سر گذاشت به طوری که قیمت سکه حتی از 2 میلیون و 511 هزار تومان نیز فراتر رفت تا رکوردهای تازه ای در قیمت بر جا بماند. امروز اما بهای هر قطعه سکه حتی به کمتر از 2 میلیون و پانصد هزار تومان رسید و در ساعات میانی روز از دو میلیون و 506 هزار تومان رسید.با دیگر اما قیمت هر قطعه سکه تمام بهار به کمتر از 2 میلیون و پانصد رسید هر چند این رقم افزایشی محسوس را نسبت به بهای هر قطعه سکه در پایان معاملات دیروز نشان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سکه کمی آرام گرفت/ قیمت تمام بهار به 2 میلیون و 482 هزار تومان رسید

در حالی که بازار سکه کار خود را با ایستادن بر قیمت 2 میلیون و 475 هزار تومان به پایان رساند، بهای هر قطعه سکه تمام بهار امروز به 2 میلیون و 482 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرآنلاین،بازار طلا و سکه دیروز ساعات پرالتهابی را پشت سر گذاشت به طوری که قیمت سکه حتی از 2 میلیون و 511 هزار تومان نیز فراتر رفت تا رکوردهای تازه ای در قیمت بر جا بماند. امروز اما بهای هر قطعه سکه حتی به کمتر از 2 میلیون و پانصد هزار تومان رسید و در ساعات میانی روز از دو میلیون و 506 هزار تومان رسید.با دیگر اما قیمت هر قطعه سکه تمام بهار به کمتر از 2 میلیون و پانصد رسید هر چند این رقم افزایشی محسوس را نسبت به بهای هر قطعه سکه در پایان معاملات دیروز نشان می دهد.

سکه طرح قدیم نیز 2 میلیون و 639 هزار تومان قیمت خورد.نیم سکه یک میلیون و 330 هزار تومان معامله شد .

 امروز هر گرم طلا با افزایش 1850 تومانی به 206 هزار تومان رسید.

قیمت اغلب ارزها در بازار تهران افزایش یافت.قیمت هر یورو در بازار تهران به 8129 تومان و بهای هر پوند به 9219 تومان رسید . هر درهم امارات نیز در میانه روز 1877 تومان معامله شد. 

 

نظرات بینندگان