arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

انفجار دو خودروی بمب‌گذاری‌ شده در شرق لیبی

منبعی در هلال احمر لیبی، اعلام کرد که دو خودروی بمب‌گذاری‌شده توسط دو عامل انتحاری در منطقه شیحای شرقی که تحت سیطره نیروهای ارتش تحت امر خلیفه حفتر،‌ فرمانده ارتش موسوم به ارتش ملی لیبی است صبح امروز (سه‌شنبه) پس از عملیات نظامی علیه نیروهای "مجلس شورای مجاهدان درنه" منفجر شدند.تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها مشخص نیست اما تلفات از بین غیرنظامیان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک منبع در هلال احمر لیبی امروز (سه‌شنبه) از انفجار دو خودروی بمب‌گذاری‌شده در شهر درنه واقع در شرق لیبی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، منبعی در هلال احمر لیبی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد که دو خودروی بمب‌گذاری‌شده توسط دو عامل انتحاری در منطقه شیحای شرقی که تحت سیطره نیروهای ارتش تحت امر خلیفه حفتر،‌ فرمانده ارتش موسوم به ارتش ملی لیبی است صبح امروز (سه‌شنبه) پس از عملیات نظامی علیه نیروهای "مجلس شورای مجاهدان درنه" منفجر شدند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها مشخص نیست اما تلفات از بین غیرنظامیان است.

حفتر از سه هفته پیش از عملیات آزادسازی شهر درنه خبر داد و اعلام کرد که نیروهای ارتش لیبی موفق شدند بر مناطق زیادی از شهر مذکور که تحت سیطره نیروهای شورای مجاهدان درنه از سال ۲۰۱۱ میلادی پس از سرنگونی نظام معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی تسلط یابند.

خلیفه العبیدی، سخنگوی مدیر اداره اطلاع رسانی ارتش لیبی اعلام کرد، شهروندان باید نسبت به مین‌گذاری‌ها و خودروهای بمب‌گذاری شده هوشیار باشند و به اشیای مشکوک نزدیک نشوند.

نظرات بینندگان