arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

واکنش رسولی به سخنان خاتمی در مورد «ترجیح اصلاح طلبی روحانی به عارف» : باور نمی کنم! / نمی‌پذیرم که وی چنین رویکردی درباره رئیس فراکسیون امید داشته باشد

حسن رسولی مشاور عارف و عضو شورای شهر تهران، گفت: اظهارات اخیر منتسب به رییس دولت اصلاحات درباره رئیس فراکسیون امید مبنی بر این که عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست را باور نمی‌کنم. این درحالیست که تعداد زیادی از حضار که در جلسه دیدار خاتمی حضور داشتند، در صحت خبر منتقل شده تردیدی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن رسولی مشاور عارف و عضو شورای شهر، گفت: اظهارات اخیر منتسب به رییس دولت اصلاحات درباره رئیس فراکسیون امید مبنی بر این که عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست را باور نمی‌کنم.

سید حسن رسولی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس دولت اصلاحات مبنی بر اینکه عارف اصلاح‌طلب‌تر از روحانی نیست، اظهار کرد: نمی‌پذیرم که اظهارات اخیر منتسب به رییس دولت اصلاحات درباره رئیس فراکسیون امید مبنی بر این که عارف اصلاح طلب تر از روحانی نیست از زبان خاتمی بیان شده باشد، چرا که چند شب پیش نزد ایشان بودم و کلا نمی‌پذیرم که وی چنین رویکردی درباره رئیس فراکسیون امید داشته باشد.

این درحالیست که تعداد زیادی از حضار که در جلسه دیدار خاتمی حضور داشتند، در صحت خبر منتقل شده تردیدی ندارند.

در اخبار آمده بود که سید محمد خاتمی  در جلسه با اعضای ستاد امید (گروهی از جوانان اصلاح طلب) مطرح کرده که «شخصا آقای عارف را اصلاح طلب تر از روحانی نمی‌دانم».

نظرات بینندگان