arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

سومین بازجویی از نتانیاهو در پرونده شرکت "بزک"

پلیس اسرائیل امروز سه‌شنبه وارد سکونتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شد. دو تن از نزدیکان نتانیاهو به ظن دست داشتن در فساد مالی که در آن صدها میلیون دلار به نفع شرکت ارتباطی "بزک" (Bezeq) پرداخت شده، بازداشت شدند.قرار بوده در مقابل این پول، سایت خبری شرکت بزک موسوم به "والا" (Walla) پوشش خبری مثبتی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پلیس رژیم صهیونیستی بار دیگر در تحقیقات پرونده فساد که به غول ارتباطاتی این رژیم مرتبط است، از بنیامین نتانیاهو بازجویی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس اسرائیل امروز سه‌شنبه وارد سکونتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شد. دو تن از نزدیکان نتانیاهو به ظن دست داشتن در فساد مالی که در آن صدها میلیون دلار به نفع شرکت ارتباطی "بزک" (Bezeq) پرداخت شده، بازداشت شدند.

قرار بوده در مقابل این پول، سایت خبری شرکت بزک موسوم به "والا" (Walla) پوشش خبری مثبتی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارائه کند.

این سومین باری است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اتهام همدستی مورد بازجویی قرار می‌گیرد. پلیس هنوز اظهارنظری در این باره نکرده است.

پلیس به دستگاه قضایی رسما پیشنهاد داده است تا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دو پرونده فساد دیگر رسما متهم شود. نتانیاهو مکررا تمامی اتهامات را رد می‌کند و آنها را ساخته و پرداخته دست رسانه‌ها می‌داند.

نظرات بینندگان