arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

طوفانی با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت امشب تهران را درمی نوردد/ آمار خسارات طوفان شب گذشته

سخنگوی ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه طوفان شب گذشته هم 85 کیلومتر سرعت داشته، از آسیب دیدن 19 نفر در طوفان شب گذشته خبر داد و گفت: 13 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 6 نفر هم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مرادی روز‌بهانی گفت: امشب شاهد طوفانی با سرعت حدود ۸۵ کیلومتر بر ساعت در تهران خواهیم بود.

صمیم مرادی روز‌بهانی سخنگوی ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ها در ساعات پایانی امروز هم شاهد وزش‌ باد و طوفان شدید خواهیم بود که تا 85 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

وی با بیان اینکه طوفان شب گذشته هم 85 کیلومتر سرعت داشته، از آسیب دیدن 19 نفر در طوفان شب گذشته خبر داد و گفت: 13 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 6 نفر هم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

مرادی‌ روز‌بهانی با بیان اینکه 150 درخت شکسته شد و دو دکل مخابراتی هم سقوط کردند، اظهار کرد: در طوفان شب گذشته تهران 11 خودرو آسیب دیده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از خروج طولانی مدت از منزل پیش بینی آب و هوا را بررسی کنند و جعبه کمک‌های اولیه را همواره در منزل آماده داشته باشند.

وی افزود: هنگام وقوع طوفان باید در یک ساختمان یا خودرو محکم پناه گرفت و اگر امکان خارج شدن از خودرو و پناه گرفتن در نقطه امن وجود دارد، باید به سرعت این کار را انجام داد.

مرادی‌ روز‌بهانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده سیم‌های آویزان برق از آنها دور شده و موارد را به مقامات مسئول اطلاع دهند.

نظرات بینندگان