arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

طارمی: مصدومیتم از ناحیه کمر بود و مشکل خاصی نیست

طارمی گفت: ما مدت طولانی در اردو نبودیم و فقط یک کمپ دو هفته‌ای ترکیه داشتیم و حدود ۱۰ روز است که به مسکو آمده‌ایم. این کمپ طولانی برای تورنمنتی مثل جام جهانی نمی‌تواند باشد. اما خدا را شکر شرایط خوب بود و همان طور که می‌خواستیم پیش رفت و دستورات تاکتیکی که آقای کی‌روش داشتند انجام شد. از لحاظ بدنسازی هم همه چیز خوب بوده است. ان‌شاءالله از این جا به بعد هم بتوانیم خوب پیش برویم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مصدومیتش مشکل خاصی نبوده است.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره مصدومیتش گفت: در یکی ازبازی‌های دوستانه مشکلی از ناحیه کمر داشتم که مساله خاصی نبود. دیروز توانستم تمرین کنم و همه چیز خوب است.

وی درباره وضعیت خودش هم گفت: ما مدت طولانی در اردو نبودیم و فقط یک کمپ دو هفته‌ای ترکیه داشتیم و حدود ۱۰ روز است که به مسکو آمده‌ایم. این کمپ طولانی برای تورنمنتی مثل جام جهانی نمی‌تواند باشد. اما خدا را شکر شرایط خوب بود و همان طور که می‌خواستیم پیش رفت و دستورات تاکتیکی که آقای کی‌روش داشتند انجام شد. از لحاظ بدنسازی هم همه چیز خوب بوده است. ان‌شاءالله از این جا به بعد هم بتوانیم خوب پیش برویم.

او درباره تحلیلش از دیدارهای ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا گفت: در جام جهانی هر تیمی که می‌آید باید تیم خوبی باشد چرا که همه مقتدر هستند. درست است که اسپانیا و پرتغال تیم‌های قدرتمندی هستند اما مراکش هم در حد آن‌ها و حتی ایران هم در حد آن‌هاست. فوتبال بازی شانس و اتفاقات است. ان‌شاءالله که بتوانیم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم و امتیازات خوبی بگیریم.

او درباره جو حاکم در تیم هم گفت: حدود سه سال است که در تیم ملی هستم اما در ۶-۷ سال گذشته مهم‌ترین عاملی که تیم ایران تیم نخست آسیا بوده همدلی بوده است. این از همان موقع تا الان همراه تیم بوده و به خاطر همین تیم نخست آسیا بودن دوام داشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند روز جمعه ایران می‌تواند مراکش را شکست دهد یا خیر گفت: ما هر بازی که انجام دادیم و موفق شدیم مهم‌ترین عاملش همدلی بوده است. از این به بعد هم همین خواهد بود. تا زمانی که آقای کی‌روش باشد همین است چرا که او این دیسیپلین، نظم و همدلی را دوست دارد.

طارمی همچنین ادامه داد: ما همدل هستیم. حال این که بگویم من گل زدم منمی در کار نبوده است. این جا تیم است و تیم ایران می‌برد. من هم تاثیر کوچکی در موفقیت‌های اخیر تیم ملی داشتم. اگر بقیه بازیکنان نبودند من هم نمی‌توانستم برای تیم ملی گل بزنم. مهم نیست چه کسی گل می‌زند مهم این است که تیم ملی ایران برنده شود و بتواند به مرحله بعد صعود کند. این آرزوی همه ایرانی‌هاست.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بخش پایانی در گفت‌وگو با بین اسپورت هم گفت: تیم مراکش را آنالیز کرده‌ایم. این بازی برای ما حکم فینال را دارد. اگر بتوانیم مراکش را ببریم پتانسیل این را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم. همه تمرکزمان را برای بازی اول مقابل مراکش گذاشته‌ایم تا یک پیروزی خوب کسب کنیم و بعد از آن هم به اسپانیا و پرتغال فکر کنیم. مراکش هم تیمی منسجم است و نقطه قوت آن‌ها پرس تیمی است که انجام می‌دهد. ان‌شاءالله ما هم با تمرین‌هایی که انجام دادیم بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم.

نظرات بینندگان