arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دوربین پرنده تا برنامه جدید پلتفرم تبلیغاتی فیسبوک

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت خودروسازی فورد بخشی از نسخه خودروهای خودرانش را روانه بازار میامی در ایالات متحده کرد تا بسته ها و مرسولات مختلف را تحویل دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اسنپ چت یک به روز رسانی جدید ارائه داد این به روز رسانی کمک می کند کاربران امکان حذف پیام ارسال شده را داشته باشند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فیت بیت نخستین دستبند ردیاب سلامتی کودکان را رونمایی کرد. این محصول یکی از نخستین محصولات تابستانی جدید شرکت فیت بیت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دوربین پرنده و هوشمند موسوم به "Passport Self-Flying Camera" یکی از جذاب ترین ایده های عکاسی مدرن محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ویتنام از قوانینی جدید برای تشدید کنترل اینترنت استفاده می کند. انتظار می رود شرکت های مختلفی که  در ویتنام به کاربران خدمات اینترنتی ارائه می دهند نسبت به این مشکلات معترض شوند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک تصمیم گرفته با صرف بیش از 50 میلیارد دلار، خودروی موشکی تسلا را طراحی کند.این طرح در ادامه طرح های جنجالی ایلان ماسک اجرا می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک  تصمیم گرفته برای مبارزه با تجربه های منفی خرید، تبلیغات منفی را که منجر به تجربه خرید ضعیف شوند حذف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان