arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

زائری: عجیب است، بعد از تکذیبیه دفتر امام جمعه اصفهان، از من خواسته‌اند عذرخواهی کنم / از صحت مطلب امام جمعه مطمئن شدم / او باید از رهبری و مردم عذرخواهی کند

مشابه این ماجرا از جناب آقای علم الهدی نیز سر زد و بعد از تکذیب، خبرنگار را پیدا کردم و صوت جلسه را شنیدم و از جرأتشان در تکذیب تعجب کردم، امشب هم با دوستان ایسنا صحبت مفصلی داشتم و از صحت موضوع و دقت خبر مطمئن شدم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زائری: عجیب است، بعد از تکذیبیه دفتر امام جمعه اصفهان، از من خواسته‌اند عذرخواهی کنم / از صحت مطلب امام جمعه مطمئن شدم / امام جمعه اصفهان باید از رهبری و مردم عذرخواهی کند

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در پاسخ به سخنان امام جمعه اصفهان : تهدید لازم ندارد، توپ و تشر نمی خواهد، شما کارت را درست انجام بده، شما جذاب و دلپذیر باش، شما اصل جنس باش، شما فقط بویی از نماز جمعه پیغمبر داشته باش، جمعه که سهل است، مردم شنبه تا پنجشنبه هم می آیند!

زائری: عجیب است، بعد از تکذیبیه دفتر امام جمعه اصفهان، از من خواسته‌اند عذرخواهی کنم / از صحت مطلب امام جمعه مطمئن شدم / امام جمعه اصفهان باید از رهبری و مردم عذرخواهی کند

محمدرضا زائری، روی صفحه توئیتر نسبت به اطلاعیه دفتر آیت‎الله طباطبایی‎نژاد که اظهارات منتسب به وی در روز گذشته را ناقص خوانده و گفته بود: نشر اخبار آن هم از مجلس غیر عمومی و بدون در نظر گرفتن قرائن حالیه و تقطیع کردن جملات، باز گو کننده حق مطلب و رسالت خبرنگاری نیست، واکنش نشان داد.

راستش به هیچ وجه نمی خواستم این موضوع را ادامه بدهم، اما جسارت و جرأت و صراحت دفتر امام جمعه اصفهان (البته رفتارشان یک کلمه دیگر می تواند بهتر توصیف کند که من به کار نمی برم)! باعث شد این چند کلمه را بنویسم.

عجیب است که بعد از تکذیب موضوع از سوی دفتر امام جمعه برخی دوستان خواسته اند من عذرخواهی کنم! در حالی که امام جمعه اصفهان باید از مردم و رهبر انقلاب عذرخواهی کنند! در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه چنین حدیثی خوانده اند که حتی منبعش را نمی توان نشان داد و بعد هم متصدیان دفتر ایشان با زبان روزه تکذیب کرده اند!

پیش از این هم مشابه این ماجرا از جناب آقای علم الهدی سر زد و بعد از تکذیب، خبرنگار را پیدا کردم و صوت جلسه را شنیدم و از جرأتشان در تکذیب تعجب کردم، امشب هم با دوستان ایسنا صحبت مفصلی داشتم و از صحت موضوع و دقت خبر مطمئن شدم.

لازم است یک بار برای همیشه تکلیف آقایان ائمه جمعه ای که به نام انقلاب و رهبری آبروی دین و دیانت را می برند معلوم شود تا بفهمیم واقعا جلوداران جریان دیانت و ایمان در این سرزمین چه کسانی هستند و رهبر بزرگوار هم تصمیم بگیرند که آیا راضی هستند چنین اشخاصی ایشان را نمایندگی کنند؟

اگر ایشان این سخن را گفته اند، که گفته اند، و برای همین هم سایت ایشان در متن تکذیبیه احادیث مشابه را برای توجیه موضع شان ذکر کرده ، مردانه پای حرفشان بایستند و یا به اشتباه خود اعتراف کنند! چرا آبروی هزار و چهارصد ساله مکتب اهل بیت و خاندان رسالت را چنین حراج کرده اند و به میراث خونین علمای صالح و بزرگان دین چوب تاراج زده اند؟

زائری: عجیب است، بعد از تکذیبیه دفتر امام جمعه اصفهان، از من خواسته‌اند عذرخواهی کنم / از صحت مطلب امام جمعه مطمئن شدم / امام جمعه اصفهان باید از رهبری و مردم عذرخواهی کند

به گزارش ایسنا امام جمعه اصفهان گفته بود: روایت داریم اگر فردی سه هفته از روی بی اعتنایی نمازجمعه را ترک کرد باید خانه را روی سرش خراب کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه ستاد نمازجمعه اردستان اظهار کرد: در طول ایام هفته، روز جمعه از فضیلت بیشتری نسبت به روزهای دیگر برخوردار است. روایت داریم که روز جمعه از عید فطر و قربان نیز بالاتر است.
وی با اشاره به اهمیت نمازجمعه افزود: نمازجمعه یک واجب عینی است که روایت داریم اگر فردی سه هفته از روی بی اعتنایی نمازجمعه را ترک کرد باید خانه را روی سرش خراب کرد.

نظرات بینندگان