arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز گفت: روز شنبه 26 خرداد به دلیل اینکه احتمال زیاد روز تعطیل دو روزه عید فطر است تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد روز یکشنبه 27 خرداد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.وی با بیان اینکه تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 23 خرداد تا ساعت 6 روز یکشنبه 27 خرداد در محور کرج چالوس ممنوع می‌شود، گفت: تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت و کشنده به غیر از موارد سوختی یا فاسد شدنی از محور کرج به چالوس و بالعکس نیز همچنان ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه فردا تا ۲ بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

علی بابازاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز و طرح ترافیکی در این استان اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز پنجشنبه فردا تا 2 بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز پنجشنبه 24 خرداد الی 2 بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است، افزود: روز شنبه 26 خرداد به دلیل اینکه احتمال زیاد روز تعطیل دو روزه عید فطر است تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر تا 2 بامداد روز یکشنبه 27 خرداد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 23 خرداد تا ساعت 6 روز یکشنبه 27 خرداد در محور کرج چالوس ممنوع می‌شود، ادامه داد: تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت و کشنده به غیر از موارد سوختی یا فاسد شدنی از محور کرج به چالوس و بالعکس نیز همچنان ممنوع است.

سروان بابازاده با بیان اینکه در طرح تابستانی پلیس راهور استان البرز با تخلفات حادثه ساز رانندگی برخورد قانونی می‌شود، گفت: پلیس راهور استان البرز برای اجرای این طرح از 75 تیم پلیس راهور در سطح استان برای گشت‌های سیار و ثابت استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد عید فطر روز جمعه است و روز بعد نیز تعطیل می‌باشد، تاکید کرد: برای محورهای مواصلاتی استان البرز اعم از بزرگراه تهران به کرج و کرج به قزوین و جاده چالوس پیش بینی ترافیک سنگین می‌شود که رانندگان باید در این سفرهای خود با رعایت نکات ایمنی به توصیه‌های پلیس راه نیز توجه کنند.

نظرات بینندگان