arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

وقتی کیم کارداشیان به جک دورسی تذکر می دهد / تلاش برای ایجاد گزینه ویرایش در توییت ها

کیم کارداشیان مدعی است که موفق شده  جک دورسی را قانع کند تا گزینه ویرایش توییت را به گزینه های توییتر بیفزاید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیم کارداشیان مدعی است که موفق شده  جک دورسی را قانع کند تا گزینه ویرایش توییت را به گزینه های توییتر بیفزاید.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، کیم کارداشیان می گوید در جریان برگزاری جشن تولد همسرش کاینه وست ، موفق شده جک دورسی را متقاعد کند تا قابلیت ویرایش توییت ها را به گزینه های موجود بیفزاید.
آیا تا به حال آرزو کرده اید که هرگز یک توییت را ارسال نمی کردید و یا آرزو کرده اید که کاش می توانستید یک توییت مشخص را ویرایش کنید؟ 

به نظر می رسد این دغدغه ای بسیار مهم برای کیم کارداشیان است، چرا که رسما به جک دورسی تذکر داده که بهتر است این گزینه را به توییتر اضافه کند.

کارداشیان شب گذشته در جریان مراسم تولد همسرش اعلام کرد که موفق شده جک دورسی را قانع کند تا گزینه ای جدید را به توییتر بیفزاید
او در این خصوص گفت: "من در کنفرانس خبری جشن تولد همسرم  با جک گفتگو کردم و تصور کردم واقعا لازم است با وی در خصوص گزینه ویرایش توییت ها صحبت کنم."

جالب است که دورسی نیز در پاسخ به این اتفاق به شوخی خطاب به کارداشیان توییت کرده که؛ حالا مشخص شد چرا من را دعوت کردی و کیم  نیزپاسخ داده که "هرگز هرگز،کانیه دوستت دارد و من باید دعوتت می کردم "

به نظر می رسد اخیرا کیم کارداشیان در حوزه های مختلف فعال شده است. از ملاقات با دونالد ترامپ تا گپ و گفتگو با جک دورسی نشان می دهد او در تلاش است تا از خود چهره ای جدید خلق کند.

 

نظرات بینندگان