arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

دیدارهای پوتین با رهبران جهان در مسکو

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: امروز پوتین با روسای جمهور آذربایجان، روندا، بولیوی، نخست وزیر لبنان و نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.همچنین چندین دیدار دیگر نیز برای رئیس جمهور روسیه تنظیم شده که از جمله دیدار با مقامات بلاروس و عربستان سعودی است.پوتین قرار است امشب در میدان سرخ روسیه در مراسم کنسرت بین‌المللی مسابقات جام جهانی فوتبال با حضور ستارگان جهانی حاضر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس جمهور روسیه در آستانه بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در مسکو با برخی از مقامات بلندپایه کشورهای جهان دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش ایسنا از وستی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: امروز پوتین با روسای جمهور آذربایجان، روندا، بولیوی، نخست وزیر لبنان و نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

به گفته وی همچنین چندین دیدار دیگر نیز برای رئیس جمهور روسیه تنظیم شده که از جمله دیدار با مقامات بلاروس و عربستان سعودی است.

پوتین همچنین قرار است تا امشب در میدان سرخ روسیه در مراسم کنسرت بین‌المللی مسابقات جام جهانی فوتبال با حضور ستارگان جهانی حاضر شود.

پسکوف همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پوتین از مقام‌های عالی رتبه آمریکایی برای حضور در مسکو دعوت می کند گفت: پوتین خوشحال می‌شود میزبان همه در مسکو باشد.

نظرات بینندگان