arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

ارسال پرونده ناظم مدرسه غرب تهران به دادگاه کیفری ۲ ارشاد / اتهام: «تشویق به فساد» و «کودک آزاری» / برخی خانواده‌ها شکایت خود را پیگیری نکردند

سرپرست دادسرای ارشاد درباره آخرین وضعیت پرونده آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس غرب تهران گفت: اتهام اصلی متهم پرونده مزبور، تشویق به فساد و کودک‌آزاری است. این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری 2 ارشاد ارسال شده است.تعداد شاکیان این پرونده 8 نفر هستند که البته تعدادی از خانواده‌ها به‌رغم شکایت در مرجع انتظامی، شکایت خود را در مرجع قضایی پیگیری نکردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرونده ناظم متخلف مدرسه پسرانه غرب تهران به اتهام «تشویق به فساد» و «کودک آزاری» با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری 2 دادگاه ارشاد ارسال شد.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام منصوری، سرپرست دادسرای ارشاد درباره آخرین وضعیت پرونده آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس غرب تهران گفت: اتهام اصلی متهم پرونده مزبور، تشویق به فساد و کودک‌آزاری است. این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری 2 ارشاد ارسال شده است.

منصوری که با تسنیم گفت و گو می کرد، تعداد شاکیان این پرونده را 8 نفر اعلام کرد و افزود: البته تعدادی از خانواده‌ها به‌رغم شکایت در مرجع انتظامی، شکایت خود را در مرجع قضایی پیگیری نکردند.

سرپرست دادسرای ارشاد یادآور شد که شکایت آموزش و پرورش از متهم این پرونده به‌صورت جداگانه رسیدگی و تصمیم‌گیری می‌شود.

نظرات بینندگان