arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

به روزرسانی توییتر در راه است / تسهیل رصد اخبار مورد علاقه / تغییرات بصری در بخش جستجو

توییتر اعلام کرد که تلاش خواهد کرد تا رصد اخبار را برای کاربران تسهیل کند. این اقدام با هدف افزایش رضایت کاربران انجام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توییتر اعلام کرد که تلاش خواهد کرد تا رصد اخبار را برای کاربران تسهیل کند. این اقدام با هدف افزایش رضایت کاربران انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، توییتر دسترسی به اخبار را آسان تر می کند.این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد در به روز رسانی های جدید خود کاربران را برای یافتن و پیگیری رویدادهای بزرگ و اخبار آماده می کند.
این پلتفرم  رسانه های اجتماعی تصمیم گرفته است که این روند را از طریق به روز رسانی جدول زمانی و اعلان ها، و  البته ویژگی های "Explore and Moments"  عینیت بخشد. 

جک دورسی، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت توییتر، مدتی پیش در جریان یک کنفرانس فناوری در نیویورک در این خصوص وعده هایی داده بود. اما توییتر رسما در خصوص  به روز رسانی های خود اطلاعاتی منتشر کرد و گفت باید کاربران را برای یافتن و پیگیری رویدادهای بزرگ و اخبار آماده کند.

توییتر بخش بزرگی از اعتبار خود را مدیون افرادی است که اخبار را به سرعت در این پلتفرم توییت می کنند. حتی بسیاری از کاربران این موضوع را به عنوان بخشی از دلیل در نظر می گیرند که این شرکت  توانست در سه ماهه اول  فعالیت خود  کاربران پرشماری را جذب کند. 

بر اساس وعده مدیران توییتر، به زودی و طی ماه های آتی پلتفرم جدید فیسبوک برای نسخه های اندروید و ios  در دسترس خواهد بود. 

در این پلتفرم جدید، توییتراطلاعیه هایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا توییت های مربوط به کاربران خاص و موضوعات خاص را دریافت کنند. افزون بر این ها احتمالا تغییرات ظاهری نیز در راه است. برای مثال کاربران می تواند تب ها را در حالت های مختلف تغییر دهند. 

 

نظرات بینندگان