arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

امیر کربلایی‌زاده از بیمارستان مرخص شد/ شکستگی پا بازیگر کمدی را خانه‌نشین کرد

«امیرکربلایی‌زاده» که به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بود بعد از انجام عمل جراحی و بهبودی حال عمومی مرخص شد. بنا بر این گزارش، این بازیگر به دلیل شکستگی در ناحیه پا و آسیب لگن مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از کارگذاشتن پلاتین و بهبود شرایط عمومی از بیمارستان مرخص شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«امیرکربلایی‌زاده» که به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بود بعد از انجام عمل جراحی و بهبودی حال عمومی مرخص شد.

به گزارش فارس، «امیر کربلایی‌زاده» در طول ماه مبارک رمضان اجرای برنامه سحرگاهی «کوچه بهار» را برعهده داشت که یک شب پس از اجرای برنامه و در راه بازگشت به منزل تصادف کرد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

بنا بر این گزارش، این بازیگر به دلیل شکستگی در ناحیه پا و آسیب لگن مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از کارگذاشتن پلاتین و بهبود شرایط عمومی از بیمارستان مرخص شد.

کربلایی‌زاده تا بهبود کامل جسمی امکان حضور در برنامه‌ها ندارد.

او پس از بستری در بیمارستان با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشته بود: بالاخره پراید انتقامش رو ازم گرفت.سوار اسنپ بودم راننده اسنپ خودش رد شد من موندم و اتوبوس و ایربکی که اصلا وجود نداشت.ن

گران نیستم، چون ایمان دارم با دعای شما خیلی زود دوباره سراپا میشم. قابل توجه اون‌هایی که الان میگن آخی یه مدت تو خندوانه نبیبینمش هم باید عرض کنم چندتا استندآپ ضبط شده دارم تا اونا پخش بشه برمی گردم ایشالا. برای همه مریضهای دنیا دعا کنید واقعا سخته دوستتون دارم وبرای شماست که زنده ام.

نظرات بینندگان