arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

قتل مادر گچسارانی توسط فرزند شیشه‌ای

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد.در تحقیقات مقدماتی از این متهم، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگیزه خود را، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: جوان ۲۵ ساله ای بر اثر توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه ، مادر ۶۰ ساله خود را از پای درآورد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ “سیدمحمد موسوی” در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبری از طریق پلیس ۱۱۰ این شهرستان مبنی بر قتل زنی ۶۰ ساله توسط فرد یا افرادی در یکی از محلات شهر گچساران، بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ در محل حضور یافتند.

وی افزود: ماموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله‌ای که با ضربات چاقو از ناحیه شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود را مشاهده کردند که بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، فرزند ۲۵ ساله این مقتول در کمتر از ۲۴ ساعت بعنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

موسوی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی از این متهم، وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگیزه خود را، توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.

وی در پایان با بیان چند توصیه از خانواده‌ها خواست؛ تا درباره اعتیاد و مواد اعتیاد آور اطلاعات کافی کسب نمایند و مهارت‌های تربیتی خود را افزایش تا بتوانند الگوی مناسبی برای فرزند بوده، و هرگز خلاف گفته عمل نکنند و در ایجاد و یا حفظ روابط صمیمانه با فرزندان همواره اهتمام داشته باشند.

نظرات بینندگان