arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

دل بوسکه: اخراج لوپتگی روی اسپانیا تاثیر نخواهد گذاشت

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا نسبت به اخراج یولن لوپتگی از هدایت لاروخا واکنش نشان داد. سرمربی پیشین رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: این موضوع روی تیم‌ ‌ملی تاثیری نخواهد گذاشت. شاید به نظر برسد بازیکنان از سرمربی خود تاثیر پذیرفته‌اند اما آنها آماده هستند و در بالاترین سطح خود ظاهر خواهند شد. برای همه بازیکنان حضور در جام جهانی اتفاقی فوق‌العاده‌ خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است که اخراج یولن لوپتگی تاثیری بر تیم ملی این کشور نخواهد داشت.

‌به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا نسبت به اخراج یولن لوپتگی از هدایت لاروخا واکنش نشان داد. سرمربی پیشین رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: این موضوع روی تیم‌ ‌ملی تاثیری نخواهد گذاشت. شاید به نظر برسد بازیکنان از سرمربی خود تاثیر پذیرفته‌اند اما آنها آماده هستند و در بالاترین سطح خود ظاهر خواهند شد. برای همه بازیکنان حضور در جام جهانی اتفاقی فوق‌العاده‌ خواهد بود.

دل بوسکه در ادامه‌ گفت‌: شرایط برای فدراسیون فوتبال ‌اسپانیا سخت شده بود. لوییس روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال توضیحات کافی در این باره داد و اکنون تنها می‌توان برای هر دو سرمربی (لوپتگی و فرناندو هیرو) آرزوی موفقیت کرد.

او افزود: من با کسی در فدراسیون فوتبال صحبت نکردم و برای لوپتگی بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او دو سال فوق‌العاده‌ در تیم‌ ‌ملی داشت. لاروخا با هدایت او به مرحله نهایی صعود کرد. اسپانیا بازی‌های دوستانه ای با تیم‌های بزرگی انجام داد که فوق‌العاده‌ ظاهر شد. برای فرناندو هیرو نیز آرزوی موفقیت می‌کنم چون مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است، مطمئن هستم به خوبی کار خواهد کرد.

نظرات بینندگان