arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

تماشای جام جهانی مهیج تر می شود / سیستم های واقعیت مجازی یار دوازدهم تماشاچیان خواهند بود

بسیاری از کاربران در سراسر جهان و به ویژه ایالات متحده می توانند بازی های جام جهانی را از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی تماشا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از کاربران در سراسر جهان و به ویژه ایالات متحده می توانند بازی های جام جهانی را از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی تماشا کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،برنامه Oculus Venues فیس بوک این بازی ها را از طریق Fox Sports در ایالات متحده  پخش می کند.
درواقع اکنون که لحظاتی به اغاز بازی های جام جهانی باقی مانده است،کاربران می توانند بازی های را با کمک یک هدست موبایل Oculus Go یا Samsung Gear VR تماشا کنند.

برنامه Oculus Venues در فیس بوک، جایی برای تماشای رویدادهای زنده از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی است. 

افزون بر این ها تعدادی سرگرمی های رایگان از بازی های انتخاب شده در جام جهانی از طریق Fox Sports برای بینندگان ایالات متحده در طول چند هفته آینده اجرایی می شود.   برنامه Venues این مسابقات را به یک فضای تئاتر تبدیل می کند که هر فردی می تواند از آن لذت ببرد.


این برنامه واقعیت مجازی یک آزمون جدی است که می تواند مشخص کند استفاده از تکنولوژی در بازی های جام جهانی تا چه حد جواب می دهد. برخی از بازی ها که شامل برنامه واقعیت مجازی مذکور می شوند عبارتند از این موارد:
    
ژوئن 17: آلمان در مقابل مکزیک
    
ژوئن 20: پرتغال در مقابل مراکش
    
22 ژوئن: برزیل و کاستاریکا
    
ژوئن 24: انگلستان در مقابل پاناما



نظرات بینندگان