arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

سرمربی مراکش: آماده رویارویی با همه حریفان هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش با بیان اینکه حضور در جام جهانی افتخار بسیار بزرگی برای او و تیمش محسوب می شود، گفت که آماده رویارویی با هر سه حریف خود از جمله ایران در گروه «بی» جام جهانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی مراکش: آماده رویارویی با همه حریفان هستیم«هروه رنارد» سرمربی فرانسوی تیم مراکش روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران اظهار داشت: حضور در جام جهانی افتخار بسیار بزرگی است و امیدوارم هواداران زیادی از تیم ملی ما در این مسابقات حمایت کنند. 
وی ادامه داد: حضور در این مسابقات برای ما یک جشن بزرگ به حساب می آید و امیدوارم تا جایی که ممکن است در این میهمانی جشن بگیریم. هر سه رقیب ما در جام جهانی در رنکینیگ فیفا شرایط بهتری دارند اما آماده رویارویی با آنها هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش ادامه داد: هر سه مسابقه در جام جهانی برای ما به یک اندازه اهمیت دارد اما پیروزی در دیدار نخست شرایط روحی ما را بسیار بهتر خواهد کرد. 
وی در واکنش به اخراج سرمربی تیم ملی اسپانیا هم گفت: در تیم مستعدی چون اسپانیا این اتفاق فقط چند ساعت مشکل ساز است و بازیکنان حرفه ای این تیم خیلی مشکلات را حس نخواهند کرد.
رنارد گفت: کارم را دقیقا آخرین باری که مراکش به جام جهانی صعود کرده بود یعنی 20 سال پیش آغاز کردم و به خوبی می دانم گاهی اوقات با تلاش زیاد می توان شگفتی ساز شد. برخی از عملکرد ضعیف تیم ما در آخرین دیدار دوستانه صحبت کردند در حالی که ما در نیمه دوم به بازیکنانی میدان دادیم که کمتر برای ما بازی کرده بودند. 
وی ادامه داد: از بازیکنان خواستم انگیزه زیادی داشته باشند و با تمرکز زیاد پا به میدان مسابقه بگذارند. بازیکنان نیمکت نشین تیم من شاید از این مساله خوشحال نباشند اما باید روحیه خود را حفظ و منتظر کوچکترین فرصتی باشند. 
سرمربی تیم ملی مراکش در خصوص برنامه های خود برای مهار سردار آزمون، گفت: او مهاجم تیم حریف است و ما باید او را به هر شکلی مهار کنیم که البته این کار را به خوبی می دانیم. با وجود تجربه کمی که در جام جهانی داریم اما بازی های بزرگی را پشت سر خواهیم گذاشت. 
وی در خصوص لغو دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران پیش از آغاز جام جهانی، افزود: ایران مربی به نام کارلوس کی روش دارد که همیشه همه را سورپرایز می کند و به همین دلیل وقتی فهمیدیم با ایران بازی داریم آنالیز زیادی روی این تیم انجام دادیم. 
سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش همچنین یاداور شد: بازی فردا بسیار مهم خواهد بود زیرا مشخص می شود که چه تیمی آماده تر و برنده این مسابقه خواهد بود. بازیکنان و خط هافبک ایران بسیار قدرتمند و با کیفیت هستند و باید مراقب بازیکنان خط حمله این تیم هم باشیم. 
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مغرب همگروه است.

نظرات بینندگان