arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

میزبان جام‌جهانی برنده نیمه نخست بازی افتتاحیه

تیم ملی روسیه در نیمه نخست با ۲ گل از عربستان پیش افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میزبان جام‌جهانی برنده نیمه نخست بازی افتتاحیه

تیم ملی روسیه در نیمه نخست با ۲ گل از عربستان پیش افتاد.

به گزارش ایسنا، دو تیم عربستان و روسیه در دیدار افتتاحیه جام جهانی برابر هم به میدان رفتند. دیداری که با قضاوت نستور آرژانتینی در ورزشگاه لوژنیکی برگزار شد. 

دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند: 

روسیه:

ایگور آکنفیف، ماریو فرناندس، سرگئی ایگناشویچ، ایلیا کوتپف، یوری ژیرکوف، آلکساندر گولووین، رومن زوبنین، آلن زاگوئف، یوری گازینسکی، آلکساندر سامدوف و اسمولوف.

عربستان سعودی:

عبدالله مایوف، اسامه هوساوی، عمر هوساوی، محمد بریک، سلمان فرج، یحیی شهری، محمد السهلاوی، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، تیسر الجاسم و سالم الدوساری.

بازی با برتری نسبی روش‌ها شروع شد و این تیم توپ و میدان را در اختیار خود داشت و موفق شد در دقیقه ۱۲ با ضربه سر ولادمیر گازینسکی دروازه عربستان را باز کند تا بازیکن تیم کراسنودار اولین گل جام جهانی را به ثمر رسانده باشد.

عربستان در ادامه کمی جلو کشید تا گل خورده را جبران کند ولی روی ضدحملات باز هم این روسیه بود که چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد.

در دقیقه ۳۵ حرکت زیبای اسمولوف نزدیک بود روسیه را به گل دوم برساند ولی این موقعیت نیز به سرانجامی نرسید و داور اعتقادی به خطای بازیکن عربستان در محوطه جریمه نداشت.

در دقیقه ۴۲ باز هم روسیه به گل رسید. دنیس چریسف موفق شد گل دوم را نیز به زیبایی وارد دروازه عربستان کند تا نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر صفر روسیه به پایان برسد.

ادامه دارد... 

نظرات بینندگان