arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

هیرو:دیگر نمی توانیم سبک بازیمان را عوض کنیم / بازی با پرتغال فقط یکی از سه بازی ماست

فرناندو هیرو که پس از برکناری لوپتگی هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، در نشست خبری بازی با پرتغال گفت: بینهایت برای پرتغال احترام قائلیم. آنها تیمی باکیفیت هستند و یکی از بهترین بازیکنان دنیا(رونالدو) را هم در اختیار دارند. مربی پرتغال نیز باتجربه و صاحب سبک است با این حال به خودمان و توانایی های مان ایمان داریم و در بهترین شرایط به جام جهانی رسیده ایم. دقیقا می دانیم که چه می خواهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هیرو:دیگر نمی توانیم سبک بازیمان را عوض کنیم / بازی با پرتغال فقط یکی از سه بازی ماست

فرناندو هیرو که پس از برکناری لوپتگی هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، در نشست خبری بازی با پرتغال گفت: بینهایت برای پرتغال احترام قائلیم. آنها تیمی باکیفیت هستند و یکی از بهترین بازیکنان دنیا(رونالدو) را هم در اختیار دارند. مربی پرتغال نیز باتجربه و صاحب سبک است با این حال به خودمان و توانایی های مان ایمان داریم و در بهترین شرایط به جام جهانی رسیده ایم. دقیقا می دانیم که چه می خواهیم.

وی ادامه داد: بازی با پرتغال فقط یکی از سه بازی ما در مرحله گروهی است. از بودن در این رقابت ها احساس غرور می کنیم و همه باید از این بازی ها لذت ببریم. فردا با اطمینان و انگیزه بالا وارد زمین خواهیم شد.

هیرو درباره ترکیب تیمش در بازی فردا گفت:تغییرات اندکی خواهیم داشت. دو هفته است که تمرین می کنیم و شرح وظایف مان مشخص است. غیرممکن است که بخواهیم سبک بازی خودمان را عوض کنیم. اسپانیا برای همه تیمی شناخته شده است. تغییرات عمده در این تیم شدنی نیست. مدت هاست که با یک سبک مشخص بازی می کنیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته ایم

نظرات بینندگان