arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
در گفت و گو با «انتخاب» مطرح شد؛

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان به صحن علنی مجلس رسید / ذوالقدر: این بخش از جمعیت کشور، صدایی برای بیان مطالبتشان نداشتند / امیدوارم با تایید نهایی لایحه، شاهد کاهش خشونت علیه آن‌ها باشیم

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور کار صحن علنی مجلس برای روز‌های ٢٩ و ٣٠ خرداد قرار گرفت. فاطمه ذوالقدر، نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این لایحه یکی از مطالبات اصلی بخشی از جمعیت کشور که صدایی برای بیان خواست‌ها و مطالبتشان نداشتند، بود و متاسفانه روز به روز در نبود قانون شاهد بروز انواع خشونت‌های جسمی و روحی و روانی علیه ان‌ها بودیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور كار صحن علني مجلس برای روزهاي ٢٩ و ٣٠ خرداد قرار گرفت.

فاطمه ذوالقدر، نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با «انتخاب»، با اعلام این خبر گفت: این لایحه يكي از مطالبات اصلي بخشي از جمعيت كشور كه صدايی براي بيان خواستها و مطالبتشان نداشتند، بود و متاسفانه روز به روز در نبود قانون شاهد بروز انواع خشونت هاي جسمي و روحي و رواني عليه انها بوديم.

او ادامه داد: لایحه مذکور با پيگيري هاي متعدد و اخذ امضا از نمايندگان با لحاظ اولويت به صحن علني مجلس آمد و پيشنهادها بر روي اين لايحه توسط نمايندگان مطرح و در كميته زن و خانواده كميسيون فرهنگي نيز نشست هاي كارشناسي و تخصصي در خصوص ان برگزار كرديم و با توجه به اهميت بسيار ان و رايزني هاي انجام شده در دستور كار صحن علني براي روزهاي ٢٩ و ٣٠ خرداد قرار گرفت.

ذوالقدر افزود: اميدوارم این لایحه با اخذ تاييد نهايي در اين هفته براي طي ساير مراحل و ابلاغ هرچه سريعتر ارسال شود و با قوانين بازدارنده و پيشگيرانه و ضمانت هاي اجرايي كه در آن در نظر گرفته شده شاهد كاهش خشونت و جرايم عليه انها باشيم.

نظرات بینندگان