arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

رسولی: پخش مسابقه ایران – مراکش در پارک نهج‌البلاغه با بی نظمی همراه نبود / باید نشاط اجتماعی در جامعه گسترش یابد

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران – مراکش در سینمای روباز بوستان نهج‌البلاغه تاکید کرد: باید توسعه نشاط اجتماعی در جامعه گسترش پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به پخش بازی ایران – مراکش در سینمای روباز بوستان نهج‌البلاغه تاکید کرد: باید توسعه نشاط اجتماعی در جامعه گسترش پیدا کند.

به گزارش ایسنا، حسن رسولی در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: مهمترین مشکل امروز جامعه ما متاثر از تهدیدات خارجی و معضلات عمدتا اقتصادی، داخلی،‌ کاهش اعتماد و امید به آینده است. اهمیت این شرایط اقتضا می‌کند متولیان اداره امور کشور در سطوح ملی، قوای سه گانه و مدیران ارشد بخشی و استانی همانند دهه اول انقلاب با تشکیل ستادهای مقابله و پشتیبانی از مردم رصد شرایط روزانه جامعه به ویژه در امور پیشگیری و مقابله جدی با معدود اشخاص حقیقی و حقوقی احتمالی که با احتکار کالاها و گران فروشی در صدد سوءاستفاده از این وضعیت هستند اقدامات بی وقفه‌ای را انجام دهند.

وی افزود: به موازات این اقدامات اساسی فراهم آوردن زمینه نشاط آفرینی اجتماعی از سوی نهادهای فرهنگی و اجتماعی به منظور ارتقای سطح بهداشت روانی مردم نیز لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: تقویت مقاومت ملی و صلح طلبی بین‌المللی دو راهبرد اثربخش حال و روز ایران است. حوزه مدیریت شهری با تحقق توسعه نشاد اجتماعی در کنار نهادهای زیرربط می‌تواند نقش صحیح خویش را ایفا کنند. شهرداری و شورای شهر تهران در راستای این رسالت رویکردی متفاوت با گذشته و ثمربخشی را از ابتدای شروع به کار با آیین نوروزی و هم اکنون در انعکاس رویدادهای فصل جام جهانی پر مخاطب اتخاذ کرده است.

وی تاکید کرد: به عنوان نمونه شهرداری منطقه دو با جلب همکاری سایر مسئولان مربوطه و با نمایش مسابقه ایران – مراکش در روز برگزاری این فوتبال در سینمای روباز پارک نهج‌البلاغه اسباب نمایش این اتفاق را برای حدود 4000 هزار نفر از شهروندان این منطقه فراهم کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در انجام این اقدام فرهنگی که بناست تداوم داشته باشد خوشبختانه با تدابیر به کار گرفته شده هیچ مورد بی نظمی یا عدم رعایت هنجارهای فرهنگی به وقوع نپیوسته است، افزود: به عنوان یک شهروند و نماینده مردم در پارلمان شهری از رویکرد حاکم در مدیریت شهری شهردار و همکارانش صمیمانه سپاسگزارم.

نظرات بینندگان