arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

دادستان زاهدان تجاوز به 41 دختر در ایرانشهر را تکذیب کرد / فقط یک دختر حاضر به انجام معاینات پزشکی شد

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: فعلا سه نفر تحت عنوان آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده اند که اتهامات مطرح شده از سوی آنان مربوط به یکی دو روز اخیر نبود و یکی از خانم ها مدعی شد دی ماه پارسال، یکی دیگر اردیبهشت و دیگری خردادماه مورد تجاوز قرار گرفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تجاوز به ۴۱ دختر و زن در شهرستان ایرانشهر تا این لحظه تکذیب می شود زیرا تنها سه نفر شاکی خصوصی تاکنون برای این موضوع به دادسرا مراجعه کرده اند.

حجت الاسلام علی موحدی راد روز یکشنبه اظهار داشت: دادستانی قبل از اینکه این موضوع در نمازجمعه اهل سنت مطرح شود ورود کرده و بر اساس شکایتی که از قبل مطرح شده دستور شناسایی و دستگیری متهمان صادر و یک متهم پنجشنبه دستگیر شد.

وی افزود: فعلا سه نفر تحت عنوان آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده اند که اتهامات مطرح شده از سوی آنان مربوط به یکی دو روز اخیر نبود و یکی از خانم ها مدعی شد دی ماه پارسال، یکی دیگر اردیبهشت و دیگری خردادماه مورد تجاوز قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این در حالیست که از سه شاکی یادشده فقط یک نفر حاضر به انجام معاینات پزشکی در پزشکی قانونی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: متهمان بر اساس اظهارات شکات چهار نفر هستند که یکی از آنان که مالک خودرو و جزو عوامل اصلی بوده دستگیر و سه نفر دیگر نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

موحدی راد افزود: با توجه به وجود یک سری مسائل از جمله تحریم و مشکلات اقتصادی، کشور نیاز به آرامش و ثبات دارد و مردم باید هوشیار و آگاه باشند و تحت تاثیر فریب فردی که خود را مسئول یکی از شبکه های فضای مجازی معرفی کرده و در خارج از کشور ساکن و جزو معاندان نظام است برای تجمع و تحصن، قرار نگیرند.

وی تاکید کرد: مردم با بصیرت بالا اجازه دهند دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی در فضایی آرام و بر اساس قانون به این مسایل رسیدگی کند و مطمئن باشند که این پرونده با جدیت پیگیری قانونی می شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان