arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

واکنش مجید انصاری به اشعار مطیعی در نماز عید فطر علیه دولت و رئیس جمهور: وحدت باید در جامعه حفظ شود

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مدیحه‌سرایی‌هایی که در دو سال اخیر در نماز عید فطر صورت گرفته است، گفت: این مساله عید فطری که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است را به نوعی همایش جناحی و حزبی تبدیل می‌کند. این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیترهای رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شناسایی عوامل نفوذی که در نهادهای انقلابی، با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات رهبری را بی‌اثر می‌کنند، را مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام مجید انصاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ وحدت میان مردم و مسئولین، اظهار کرد: مساله حفظ وحدت داخلی از اول انقلاب موضوعی مورد تاکید حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی ادامه داد: هر عقل سلیمی بر ضرورت قطعی این مساله تاکید می‌کند و اذعان دارد که باید وحدت در جامعه حفظ شود، بخصوص در شرایط کنونی که کشور از جهات مختلف دارای مشکلاتی است و دشمنان ما طمع کرده‌اند و به دنبال اختلاف‌افکنی در صفوف مردم و مسئولین هستند.

انصاری ادامه داد: هیچ شکی در ضرورت حفظ وحدت به عنوان یک موضوع حیاتی نیست، اما در کمال تاسف همواره جریان مدعی انقلابی‌گری و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه در عمل سعی کرده است تا این توصیه مهم را نادیده بگیرد. این جریان با شیوه‌های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه میان جریان‌های مختلف سیاسی بوده است، حتی اقداماتی در راستای تفرقه‌افکنی میان مسئولین مختلف و نهادها داشته است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مدیحه‌سرایی‌هایی که در دو سال اخیر در نماز عید فطر صورت گرفته است، گفت: این مساله عید فطری که مظهر و نماد همه مسلمانان و روزه‌داران است را به نوعی همایش جناحی و حزبی تبدیل می‌کند. این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیترهای رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد.

انصاری گفت: در شرایط حساسی که مدام اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و منافقین علیه ایران هستند، از ابتدای دولت یازدهم تا امروز سعی کرده‌اند تا دولت را تضعیف کنند، میان مردم ناامیدی ایجاد کنند و سعی کرده‌اند به بیت رفیع حضرت امام(ره) توهین و آنها را تخریب کنند. طی دو مصاحبه‌ای که یکی از همین خبرگزاری‌ها که از بیت‌المال تامین می‌شوند، انجام داده، شاهد بودیم علیه موسسه نشر آثار امام و مرقد امام مطالبی منتشر کردند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه چنین اقداماتی را نشانه نفوذ عناصر دشمن در این نهادها و رسانه‌ها می‌دانم، ادامه داد: خیلی خوش‌باوری خواهد بود که فکر کنیم این مدل تخریب‌ها ناشی از کج‌ سلیقگی سیاسی است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم ضمن تاکید و توصیه به مردم برای مراقبت از این نفوذها، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما و همچنین نیروهای مسلح باید دقت مضاعفی برای شناسایی عوامل نفوذی که در این نهادها و با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات مقام معظم رهبری را بی‌اثر می‌کنند، انجام دهند. چنین افرادی پیشتاز تخریب سخنان رهبری هستند و اثرات منفی در جامعه می‌گذارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان