arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

جام جهانی / سه امتیاز ارزشمند برای صربستان در گام نخست / کاستاریکا با شکست آغاز کرد

تیم فوتبال صربستان در دیدار برابر کاستاریکا به برتری یک بر صفر دست یافت تا در گام نخست، سه امتیاز ارزشمند را در مرحله گروهی جام جهانی روسیه از آن خود کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال صربستان در دیدار برابر کاستاریکا به برتری یک بر صفر دست یافت تا در گام نخست، سه امتیاز ارزشمند را در مرحله گروهی جام جهانی روسیه از آن خود کند.

به گزارش ایرنا؛ این دیدار امروز (یکشنبه) از گروه E. جام جهانی ۲۰۱۸ در شهر «سامارا» برگزار شد و در نهایت صربستان در پایان دیداری پربرخورد به پیروزی یک بر صفر دست یافت. «دیدو مالانگ» از سنگال، داور این رقابت بود.
این دیدار با احتیاط از سوی بازیکنان حاضر در میدان آغاز شد و به تدریج، صربستان که هافبک‌های مطرحی در ترکیب خود دارد، بر روند کار تسلط بیشتری پیدا کرد.
صربستان با استفاده از جناحین و قدرت سرزنی مهاجمان خود به دنبال گلزنی بود و کاستاریکا نیز به سرعت بازیکنانش در ضد حملات امید داشت.
در نیمه نخست، بازیکنان تیم صربستان چند فرصت مناسب گلزنی را از دست دادند تا در ۴۵ دقیقه ابتدایی، گلی رد و بدل نشود.
در آغاز نیمه دوم، فشار حملات صربستان افزایش یافت و در دقیقه ۵۰ «میتروویچ» در مصاف تک به تک با «کیلور ناواس» ناکام ماند و نتوانست گلزنی کند.
در دقیقه ۵۶ «آلکساندر کولاروف» مدافع باتجربه صربستان که در عضویت باشگاه آ. اس رم ایتالیا است، با ضربه آزاد تماشایی و مهار نشدنی دروازه کاستاریکا را گشود تا این تیم به آن چیزی که استحقاق داشت، دست یابد.
در ادامه سرمربی کاستاریکا «جوئل کمپل» و «بالانیوس» را به میدان فرستاد تا با افزایش بار هجومی تیمش، از شکست بگریزد. اما کاستاریکا طرح و برنامه خاصی برای گلزنی نداشت و بازیکنان حریف ضمن دفاع خوب از اندوخته خود، در ضد حملات فرصت‌های مناسبی ایجاد کردند که تبدیل به گل نشد.
در نهایت صربستان این بازی را با برتری یک بر صفر به اتمام رساند تا به صعود امید زیادی داشته باشد.
در دیگر دیدار این گروه و از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب، برزیل به مصاف سوئیس می‌رود.
**ترکیب کاستاریکا
کیلور ناواس، خوان آکاستا، جان سارلو گونزالس، سلسو بورگس، اوسکار دوراته، برایان، یوهان ونگاس (بالانیوس)، فرانسیسکو سالو، کریستین گامبوا، دوید گوژمان (کولیندرس) و مارکوس اورنا (جوئل کمپل)
**ترکیب صربستان
ولادمیر استویکوویچ، دوسکو توسیچ، لوکا میلیوویچ، برانسیلاو ایوانوویچ، آلسکاندر میتروویچ (پریجوویچ)، دوسان تادیچ (روکاوینا)، آلکساندر کولاروف، نیکولا میلنکوویچ، سرگئی ساویچ، نمانیا ماتیچ و آدام لیایچ (کاستیچ)

نظرات بینندگان