arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

رقابت آمازون و گوگل جدی تر شد / خرده فروشان به کدام سمت متمایل می شوند؟

نوع معاملات جدید در آمازون باعث شده برخی خرده فروشان به سمت معامله با گوگل تمایل پیدا کنند.موضوعی که می تواند سیاست های آمازون را زیر سوال ببرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نوع معاملات جدید در آمازون باعث شده برخی خرده فروشان به سمت معامله با گوگل تمایل پیدا کنند.موضوعی که می تواند سیاست های آمازون را زیر سوال ببرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، سیاست های جدید آمازون در حوزه مواد غذایی باعث تغییر ذائقه برخی از خرده فروشان نیز شده است.

اگرچه آمازون یکی از نخستین شرکت ها در حوزه معاملات آنلاین است، اما این شرکت اخیرا با گوگل وارد چالش شده است. حدود یک سال پیش،  آمازون اعلام کرد که در مجموع 13.7 میلیارد دلار معامله در حوزه مواد غذایی انجام می دهد. رقمی که صنعت مواد غذایی جهان را به شدت تکان داد.

از آن زمان، تا کنون بسیاری از شرکت ها تلاش کرده اند تا تجارت با خرده فروشان بزرگ را در دست بگیرند. اما جالب است که گوگل در این رقابت موفق تر از سایرین ظاهر شده است. طی سال گذشته، این غول جستجو به عنوان یک شرکت مطرح به طور فزاینده ای برای خرده فروشان مواد غذایی جذاب شده است. 

خرید با گوگل اغلب مبتنی است بر خدمات تحویل بر اساس پست اکسپرس.در ضمن خرده فروشان  به جای پرداخت هزینه آگهی، می توانند به  گوگل  به ازای هر خرید مبلغی را ارائه دهند. این یک مدل جالب و جدید برای گوگل است. 

پیشتر از این و در ماه ژوئن، این غول جستجو، یک همکاری تازه با "Carrefour" غول خرید و فروش  فرانسوی برای فروش محصولات خود از طریق سایت خرید گوگل آغاز کرد.

برای خرده فروشان، مشارکت با گوگل در خرید، مساویست با سهولت خرید و ارتباط موثرتر با مصرف کنندگان.
طبق تحلیل آماری بنیاد "Analysts SunTrust" همکاری گوگل با فرانسه در حوزه خرید و فروش مواد غذایی بسیار موثرتر از آن چه تصور می شد، به نظر می رسد.

تحلیلگران بازار سرمایه در یادداشتی که برای سی ان بی سی نوشتند می گویند: "ما معتقدیم این ادامه روندی است که در داخل کشور شاهد آن هستیم. درواقع گوگل بازارهای رقابتی داخلی ایالات متحده را تسخیر کرده و اکنون نوبت به بازارهای خرده فروشی خارجی رسیده است."

 

نظرات بینندگان