arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

ایمیل پر شور ایلان ماسک خطاب به کارمندان تسلا : برای تحقق اهداف 3 ماهه خود به تلاش همه شما نیازمندیم!

ایلان ماسک در قالب ایمیل هایی به کارمندان تسلا آنان را تشویق کرد تا برای به ثمر رسیدن اهداف 3 ماه آتی این شرکت تلاش کنند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلان ماسک در قالب ایمیل هایی به کارمندان تسلا آنان را تشویق کرد تا برای به ثمر رسیدن اهداف 3 ماه آتی این شرکت تلاش کنند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی،ایلان ماسک تلاش کرده در این ایمیل ها کارکنان خود را به آن چه از دید او  "پیشرفت های رادیکال" نام می گیرد تشویق کند. وی در این ایمیل تاکید کرده که این تلاش ها برای  به ثمر رسیدن اهداف سه ماهه وی  ضروری است.

ایلان ماسک همه کارکنان تسلا را به خاطر پیشرفت در تولید مدل 3s دعوت به یک تلاش همه جانبه کرده است. تسلا در تلاش است تا تا اواخر ماه جاری میزان تولید مدل 5 را افزایش داده و تا این زمان  5 هزار خودرو را به فروش برساند. 
در متن ایمیل ارسالی ایلان ماسک برای کارکنان تسلا نوشته شده که وی به کارمندانش افتخار می کند اما لازم است که برای "پیشرفت های رادیکال" و رسیدن به  اهداف سه ماهه این شرکت تلاش ها چندین برابر شود.

پیش از این،طی  نشست سالانه سهامداران این شرکت در اوایل ماه جاری، ماسک گفت: "به احتمال زیاد تسلا تا پایان ماه جاری میزان تولید مدل 3 را افزایش خواهد داد. "

مدت کوتاهی پس از این اظهارات، تسلا یک بازسازی وسیع را در سطح کلان آغاز کرد. این شرکت حداقل 9 درصد از نیروی کار خود را تعدیل می کند، اما جالب است بدانید نیروهای تعدیل شده،هیچ یک در خط تولید تسلا3 حضور ندارند.

بر این اساس به نظر می رسد ایلان ماسک هنوز هم روی درامد زایی تسلا3 حساب ویژه ای باز کرده است.بسیاری از سرمایه گذاران به دیدگاه ماسک ایمان دارند. اگر چه تسلا بارها و بارها اهداف تولید و تحویل متفاوتی را برای مدل 3  تعیین کرده و سهام  شرکت  راافزایش داده است. اما این هفته،ایلان ماسک  حدود 72 هزار  سهام تسلا را خرید(تقریبا 25 میلیون دلار). به نظر می رسد که خرید او سهام   342.77 دلاری تسلا  در روز سه شنبه  را به قیمت  358.17 دلار در روز جمعه افزایش داده است.

 

 

نظرات بینندگان