arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان:

یک نفر دیگر در پرونده اخیر ایرانشهر دستگیر شد / او نقش مستقیمی در اقدامات مجرمانه نداشت / فرد دستگیرشده سلاح در اختیار متهم اصلی گذاشته بود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمی که شب گذشته در زاهدان دستگیر شد نقش مستقیمی در اقدامات مجرمانه نداشته است؛ با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، وی سال گذشته سلاح در اختیار متهم اصلی گذاشته است که سلاح مورد نظر نیز با توجه به اظهارات متهم در ایرانشهر کشف و ضبط شد. متهمان این پرونده ۴ نفر هستند که تاکنون همه آن‌ها شناسایی شده‌اند و متهمی که نقش اصلی را داشته دستگیر شده و دستورات قضایی جهت دستگیری ۳ متهم دیگر نیز صادر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری یک نفر در پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری یک متهم در پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات یکی از شاکیان مبنی بر اینکه متهمین سلاح به همراه داشتند؛ این متهم شب گذشته در زاهدان دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمی که شب گذشته در زاهدان دستگیر شد نقش مستقیمی در اقدامات مجرمانه نداشته است؛ با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، وی سال گذشته سلاح در اختیار متهم اصلی گذاشته است که سلاح مورد نظر نیز با توجه به اظهارات متهم در ایرانشهر کشف و ضبط شد.

گفتنی است: متهمان این پرونده ۴ نفر هستند که تاکنون همه آن‌ها شناسایی شده‌اند و متهمی که نقش اصلی را داشته دستگیر شده و دستورات قضایی جهت دستگیری ۳ متهم دیگر نیز صادر شده است.

نظرات بینندگان